חלם במודיעין עילית: חבר המועצה גילה את הבלוף מאחורי חסימת הכביש

חבר המועצה הצעיר של עיריית מודיעין עילית נטל יוזמה והלך אתמול לבדוק מה עומד מאחורי העבודות שגורמים לפקקים? ניימן שאל את הפועלים לפשר העבודות, העובדים השיבו כי "התגלו מספר ברזלים עקומים" בדיקה זריזה העלתה: "לא היה כלום כי אין כלום"

עשרות אלפי תושבים במודיעין עילית תקועים בפקקים מידי יום מזה כמה שנים בשל עבודות שמבצעת חברת מע"צ בכביש 446 שהוא כביש הגישה היחיד למודיעין עילית. במע"צ טענו לאורך זמן כי במקום מתבצעות מדידות של אורך התוואי לקראת אפשרות של הוספת נתיב שלישי והרחבת הכביש.

אלא שלתושבים נמאס לחכות מידי ערב שעה שלימה בפקקים, ואחד מהם הוא נחמן ניימן, חבר המועצה הצעיר של עיריית מודיעין עילית נטל יוזמה והלך אתמול לבדוק מה עומד מאחורי העבודות? ניימן שאל את הפועלים לפשר העבודות, העובדים השיבו כי "התגלו מספר ברזלים עקומים והם פועלים לתקן את המפגעים לאורך התוואי", אלא שניימן, לא הסתפק בתשובות הקבועות ובדק לאורך כל התוואי וגילה כי "אין ברזלים עקומים לאורך כל התוואי".

ניימן אומר ל'אקטואליק' כי לא יכול להיות שחוסמים מאות אלפי תושבים בגלל שמצאו סיבה לעבוד – ובמקרה הזה אין שום סיבה מוצדקת לחסימת הכביש, ניימן הוסיף בטוויטר: "כביש 446 נחסם כל יומיים מתי שהקבלן רוצה הלכנו לשאול את העובדים הם אמרו שמחליפים ברזלים הלכנו לבדוק וראינו שהכל שלם ולא מצריך לסגור למעלה מ100.000 תושבים. סיפור מוזר….רק מעדכן שבזכות מחאת התושבים הם לא סוגרים את הכביש".

צפו בסרטון –  אפילו מנהל העבודה לא יודע למה מחליפים את הגדרות?

אז מי עושה סיבוב על גבם של תושבי מודיעין עילית? עד כה לא הצלחנו להשיג את תגובת מע"צ, משתתקבל, נפרסמה.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ראיתי אתמול בלילה ברזלים עקומים לפחות חמש

    אין פה שום קונספירציה נסעתי אתמול בשעה שתיים בבוקר וראיתי מעל עשר עובדים ליד שורה של ברזלים התומכים במעקה הבטיחות עקומים ותלושים.
    אני נסעתי כשעה אחרי שהסרטון צולם.

    עורך דין דוד אלול |
    הגב