חם בדרום: צה"ל תקף ברצועה בתגובה לבלונים

בעזה מדווחים כי מסוק קרב של חיל האוויר הישראלי תקף לפני זמן קצר עמדה של ארגון הטרור חמאס סמוך לגדר המערכת. ככל הידוע אין נפגעים בתקיפה הזו – שהיא הרביעית במספר מאז מוצאי השבת האחרונה. לפי שעה אין אישור מצה"ל לביצוע התקיפה

שוב מתחמם בגבול הרצועה: בעזה מדווחים כי מסוק קרב של חיל האוויר הישראלי תקף לפני זמן קצר עמדה של ארגון הטרור חמאס סמוך לגדר המערכת. ככל הידוע אין נפגעים בתקיפה הזו – שהיא הרביעית במספר מאז מוצאי השבת האחרונה. לפי שעה אין אישור מצה"ל לביצוע התקיפה.

בעזה מדווחים כי מסוק קרב של חיל האוויר הישראלי תקף לפני זמן קצר עמדה של ארגון הטרור חמאס סמוך לגדר המערכת. ככל הידוע אין נפגעים בתקיפה הזו – שהיא הרביעית במספר מאז מוצאי השבת האחרונה. לפי שעה אין אישור מצה"ל לביצוע התקיפה.

בצהל אישרו כעת כי מסוקי קרב של צה"ל תקפו שתי עמדות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה בתגובה להפרחת זר בלונים שנשא מטען חבלה לעבר שטח ישראל. אין נפגעים ולא נגרם נזק.
מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי "נשמעים הדי פיצוצים כתוצאה מפעילות חיל האויר בתגובה להפרחת בלונים מוקדם יותר.

אנו מזכירים את ההנחיות – בכל מקרה של זיהוי בלון או חפץ חשוד יש להתרחק, לא לגעת ולדווח לרבש"ץ או למוקד אשכול בטלפון מספר 08-9966333".

כאמור, מאז מוצאי שבת ביצע חיל האוויר כמה תקיפות על עמדות ריקות של חמאס, בתגובה לשיגור זרי בלונים שנשאו מטעני נפץ. ב"ה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מדובר בשינוי ממדיניות ההבלגה כלפי טרור הבלונים בקיץ שעבר. מאז החלה ה"עונה השנייה" של טרור זה, לפני כמה שבועות, תקפו מטוסינו כמה פעמים מטרות חמאס בעזה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *