חנות וירטואלית למוצרי תינוקות

דגשים לבנייה נכונה של חנות וירטואלית למוצרי תינוקות

שוק מוצרי התינוקות מגלגל סכומים גדולים מאוד, ונראה שזה לא ייפסק בשנים הקרובות. עוד ועוד חברות, עוד ועוד מותגים ועוד ועוד מוצרים שוטפים אותנו בכל מקום. אם פעם בשביל לקנות מוצרים לתינוק היינו צריכים לצאת מהבית ולהיכנס לכמה חנויות בשביל להשוות ולקנות, היום אנו יכולים לעשות את זה דרך הרשת ועוד ועוד סוחרים מבינים את הפוטנציאל של שילוב מוצרי תינוקות יחד עם הפלטפורמה האינטרנטית. להורים לתינוק, המשאב היקר ביותר הוא הזמן. שילוב של העבודה יחד עם דאגה לכל מה שצריך יכולים להיות בעייתיים, בעיקר כשכל יציאה מהבית כרוכה בכניסה לאוטו, עמידה בפקקים וחיפוש חנייה והכל עם התינוק. חנות וירטואלית היא הפתרון הטוב ביותר בשביל ההורים הללו ואם אתם מחפשים דריסת רגל בעולם המוצרים לתינוק, האינטרנט הוא בדיוק בשבילכם.

הנה כמה דגשים לבניית חנות וירטואלית למוצרי תינוקות:

  • תיצרו אוירה – גם חנות אינטרנטית צריכה עיצוב ואוירה מתאימים בדיוק כמו חנות פיזית. כשמדובר על חנות למוצרים כאלו הגולש חייב להרגיש מיד עם כניסתו שהוא נכנס לעולם התינוקות, עולם טהור ונקי ואת זה עושים באמצעות עיצוב בצבעים הנכונים, צילומים של תינוקות חייכניים, ותוכן מזמין. יש תבניות לחנויות כאלו ויש מעצבים שיכולים ליצור עיצובים מרהיבים ובעיקר מזמינים.
  • תחשבו קידוםקידום חנות וירטואלית מתחיל כבר בבנייה שלה.  חישבו ובעיקר בדקו אילו ביטויים מחופשים ביותר על ידי הגולשים באמצעות כלים כמו גוגל אדוורדס, ושלבו את הביטויים הללו בתוכן כדי שגוגל יוכל למצוא אותם.
  • שלבו המלצות ומכתבי תודה – כל  מי שקונה באינטרנט מחפש בטחון בקנייה. שילוב של המלצות ומכתבי תודה נכון לכל חנות וירטואלית ובעיקר לחנות כמו זו. הדבר האחרון שהורים צעירים צריכים הוא ריצות, מיילים וכאבי ראש. אם הם יראו המלצות ומכתבים וירגישו שהטיפול של צוות החנות הוא מצוין והמוצרים באיכות גבוהה, הסיכויים שהם ירכשו גבוהים יותר.
  • תנו מחירים אטרקטיביים – תזכרו שעולם האינטרנט שונה מהעולם הפיזי. עלות הקמת ותפעול חנות נמוכים משמעותית מעלות הקמת ותפעול חנות פיזית, וזה צריך להתבטא במחירים שלכם בעיקר בגלל שרוב הלקוחות הם זוגות צעירים שעדיין לא מבוססים כלכלית.
  • שלבו את פייסבוק באתר – פייסבוק הוא מנוע שיווקי רב עוצמה. כל גולש שלכם צריך שתהיה לו את האופציה להצטרף כחבר בדף שלכם, בשביל שהוא יוכל להתעדכן בנעשה בחנות, מבצעים מיוחדים, מוצרים חדשים וכדומה. פתיחת דף עסקי בפייסבוק לחנות שלכם גם תאפשר לכם פרסום מטורגט, פרסום שמכוון ללקוחות פוטנציאליים על בסיס גיל, מצב סוציואקונומי, אזור מגורים, תחומי עניין ודברים אחרים.

חנות וירטואלית למוצרי תינוקות יכולה להיות מקור פרנסה נהדר, אם רק עושים את הדברים בצורה נכונה ואם רק מקפידים על מראה מושך, תוכן איכותי, תיאור מפורט של המוצרים ומחירים אטרקטיביים. באינטרנט יש כלים שיווקיים רבי עוצמה וכל אלו יכולים להפוך את החנות שלכם לפעילה ומשגשגת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.