חשש מגל שני: המוני ישראלים מצטיידים במאפי בריאות לאחר ההשמנה בסגר

ממשיכים לחדש דווקא בשגרת הקורונה: לחמניות כוסמין מחמצת ללא חומרים משמרים נוספו למדפי מאפי הבריאות של ד"ר מרק אותן ניתן למצוא במעל 1000 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ.

מאפי הבריאות צוברים תאוצה משנה לשנה, מדפי הלחם כבר לא דומים למה שהיה בעבר, ומאפיית ד"ר מרק, חלוצת לחמי הבריאות בישראל, ממשיכה לחדש ולפתח מוצרים חדשים, אשר הופכים בזה אחר זה ללהיטי בריאות אצל מאות אלפי לקוחות מרוצים אשר לא מתפשרים, ומעוניינים לצרוך את הלחמים הבריאים ביותר.

"סדרת המוצרים החדשה" אומרים לנו בד"ר מרק, "פותחה במיוחד לפי דרישה של לקוחות שוחרי בריאות, שביקשו מוצרים ללא חומרים משמרים בכלל", הסדרה יועדה במקור לבתי טבע בלבד, אך לאור הביקוש הרחב הוחלט להכניס את המוצר למגוון גם בכל נקודות המכירה.

החל מהשבוע האחרון אתם יכולים למצוא בחנויות, לצד הלחם והפיתות של ד"ר מרק, גם את הלחמניות החדשות שמשלימות את סדרת 'קלות – ללא חומרים משמרים'.

הלחמניות החדשות, 'לחמניות כוסמין מחמצת ללא חומרים משמרים' מצופות סולת ונאפות עם תוספת מחמצת, ארוזות 6 יחידות במשקל כולל של 321 גרם, והם ללא חומרים משמרים כלל. כל לחמניה הינה 99 קלוריות בלבד, ומתהדרת – כמו יתר מאפי ד"ר מרק – בכשרות בד"צ העדה החרדית לצד חותמות 'אפשרי בריא', 'טבעוני', וללא תוספת סוכר. שיא האיכות לצד שיא הבריאות.

מאפי הבריאות של ד"ר מרק כוללים שלוש קטגוריות מובילות: מחמצת, אורגני ו'קל'. בין מגוון המאפים ניתן למצוא לחמים, לחמניות, פיתות, חלות ועוד. הביקוש ההולך וגובר בקרב קהלים רבים מצד כל שכבות האוכלוסייה בישראל, למאפי בריאות איכותיים ומגוונים, מביא את מחלקת פיתוח מוצרים בחברה לחדש ולתת מענה מושלם למאפי בריאות העונים על רף גבוה , קודם כל בריא יותר, מזין יותר ואפילו טעים יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *