סקירה מיוחדת: הכל על טיולי קונספט מאורגנים לחו"ל

לא מעט ישראלים שמעוניינים לטייל בחו"ל, מחפשים טיול מאורגן אשר יכלול בו את כל מה שדורש טיול מעין זה, מבלי שהם ידרשו לעסוק בארגון הטיול ברמה הטכנית. טיול מאורגן לחו"ל מציע עבור כל אדם טיסה ליעד, סיורים מודרכים באתרים הרלוונטיים והאטרקטיביים ביותר, שהייה בבית מלון איכותי ועוד מגוון אטרקציות אשר כלולות בחבילת הטיול המאורגן.

מהם טיולי קונספט מאורגנים?

הטרנד החם ביותר כיום בתחום הטיולים המאורגנים לחו"ל הוא: טיולי קונספט.

כאשר מדובר בטיולי קונספט מאורגנים בחו"ל, מדובר על טיולים אשר סובבים סביב תחביב ספציפי המשותף לכלל חברי הקבוצה. כך לדוגמא: ניתן למצוא טיולים הסובבים סביב אומנות, צילום, מוזיקה ועוד.

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה בביקוש לטיולי קונספט והסיבה לכך היא די פשוטה: תיירים ישראלים תמיד מעוניינים להיחשף לדברים חדשים. אדם בעל תחביב כלשהו, אשר אוהב גם לטייל בחו"ל, אשר יבחר בטיול קונספט המתאים לו, יזכה בהנאה כפולה הן מחופשה וטיול מחו"ל והן מעיסוק בתחביב הייחודי שלו, יחד עם אנשים אשר שותפים גם הם לתחביב זה.

האפשרויות בתחום טיולי קונספט כיום הינם רבות ומגוונות וכמעט כל אדם יכול למצוא טיול קונספט בחו"ל אשר מדבר אליו. אז אם מתחשק לכם בחופשה הבאה שלכם בחו"ל ליהנות מחוויה שעדיין לא חוויתם, כל שעליכם לעשות זה פשוט לבחור טיול קונספט מאורגן אשר מתאים לכם.

טיולי קונספט מאורגנים – דוגמאות מהעולם

טיול מהאגדות בפארקי שעשועים – אם אתם חובבים של עולם האגדות, טיול קונספט מהאגדות בהולנד, צרפת או בלגיה הוא בדיוק עבורכם. מדובר בטיול שמהווה חוויה של ממש לכל המשפחה. הטיול אורך תשעה ימים, אשר במהלכם מבקרים בפארקים הגדולים והמוכרים ביותר בתחום האגדות: פארק האולפנים של וולט דיסני בפאריס, וולט דיסני, פארק אפטלינג המכונה גם "יער הקסמים" בהולנד ועוד.

טיול אומנות בצרפת – לא מעט אנשים נמנים על חובבי האומנות ובאיזו מדינה טוב יותר להתוודע אל מגוון רחב של סגנונות אמונות כמו צרפת? טיול אומנות בצרפת הוא טיול בן 10 ימים, אשר בהם תבקרו בכל האתרים והמוזאונים המציגים אומנות בסגנונות שונים. את הטיול ילוו מדריכים הבקיאים בתחום האומנות, אשר ילוו את כל האתרים שתגיעו אליהם בהסברים מרתקים.

טיול אופניים בגאורגיה – אם אתם חובבי טיולי אופניים, זה הזמן שלכם לצאת לטיול קונספט בגאורגיה המושתת כולו על טיולי אופניים. במהלך הטיול תרכבו במסלולים יפים המציעים בהם נופים מרהיבים של פסגות מושלגות, נהרות, כרי דשא ועוד. ישנם מסלולים המתאימים עבור רוכבי אופניים מקצועיים וישנם מסלולים המתאימים למשפחות או לאנשים שפחות בכושר, אך עדיין אוהבים לרכב על אופניים במהלך טיולים.

טיול שופינג באיטליה – לא מעט ישראלים אוהבים לטוס לחו"ל בשביל השופינג. עבור ישראלים מעין אלה, טיול שופינג באיטליה בהחלט מהווה את הבחירה הטובה ביותר. במהלך הטיול תבקרו בבירות האופנה העולמיות- מילאנו ורומא ותתוודעו במהלך 4 ימים לחנויות המעצבים הגדולות והמיוחדות ביותר של מיטב המעצבים. במהלך הטיול תקבלו הדרכה מסטייליסט אשר יסייע לכם להתאים את סגנון הלבוש למבנה הגוף שלכם ותקבלו המלצות על גזרות מחמיאות יותר או פחות. כמו כן, תבקרו במתחמי אאוטלטים אשר בהם תמצאו פריטי אופנה מדהימים במחיר אטרקטיבי ונוח. אין ספק שמדובר בטיול המאורגן הטוב ביותר לכל מי שאוהב שופינג בחו"ל ובכלל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *