טיפים חשובים שיעזרו להתמיד באימוני הכושר הגופני

טיפים לשמירה על כושר, באדיבות מכון הכושר במלון גני ירושלים.

בתקופה זו בה מיטב הממתקים, ההפתעות, המשלוחים והעוגות עושים את דרכם ללא היסוס, ומפלס המשקל העולה..ועולה..ועולה… 

זה הזמן לזכור שחייבים למען הגוף והנפש ספורט וכושר במקום מסודר ומקצועי.

התשובה נמצאת בחדר הכושר והספר של מלון "גני ירושליים" הממוקם בכניסה לעיר , קרוב לכל המקומות המרכזיים, מתחם של מכון כושר וספא נהדרים המספקים מגוון שירותים ופינוקים, החל במכון כושר עם מתקנים מקצועיים סטודיו להתעמלות , כמו"כ התעמלות במים , ספא  חדרי סאונה וכדו', צוות המלון יעמוד לרשותכם בכל בקשה, הזמנה או שאלה, באדיבות בסבלנות ותמיד בחיוך.

אז בואו והשתלבו במגוון שירותי נכון הכושר של המלון ותרוויחו גם בריאות וגם פינוק בלתי נשכח.

  •         המלון ידוע גם בשירותי אירועים אקלוסיביים להזמנות יש לפנות לצוות המלון.

גני ירושליים – בשמירה על כושר!

 

טיפים חשובים שעזרו לנו להתמיד באימוני הכושר הגופני

  • קבעו יעדים ארוכי טווח – נכון שאירוע משמח כמו בר מצווה או חתונה, יכולים לדרבן אותנו להרשם במכון כושר. , רק שעדיף לנו לקבוע יעדים רציניים יותר, כמו, לשמור על הבריאות. הקפידו על רצף של חודש לפחות!!!
  • בחרו בפעילות כושר שאתם מתחברים אליה, – יש שמעדיפים לרוץ על מכשיר בחדר הכושר,  יש שנהנות להתאמן תוך כדי ריקוד. הנאה מהכושר היא ערובה להתמדה.
  • תלמדי לגוון. גם אם את מתאמנת יום יום, כדי לגוון פעילות, זה חשוב גם לשרירים, וגם לנפש..
  • קבעו זמנים מוגדרים לאימון – דאגו לשריין בלוח הזמנים שלכם זמן המוקדש לאימון. נאלצת לשנות? אין בעיה, תשני את הזמן, אם לא תחליטי על זמן קבוע, זה יתמוסס מהר מאד, הרבה יותר מכפי שדימיינת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.