טיפים לטיפול בקמטים – מהכורסא בבית…

מה נשים רוצות: פנים יפות ורגועות. כן, אף אחת מאיתנו לא רוצה להזדקן בפנים. כולנו רוצות להישאר צעירות בלי קמטים, עם הבעת פנים שמחה ורגועה. ובכן – התעמלות פנים מהכורסא בבית תשפר את המראה, נסו ותראו

מי לא רוצה לשבת בכורסא בבית וב-5 דקות של התעמלות פנים, להעלים קמטים?

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, מציע טיפים ייחודים וייעודים לטיפול בקמטים.

לדברי ד"ר כהן לטסה זה בהחלט אפשרי.

מי הם הקמטים שלנו? הקמטים האנכיים הינם האחראים העיקריים להבעה עצובה זו. אלו הם סימני הזדקנות אשר משנים את הבעת הפנים בצורה החמורה ביותר. הקמטים האופקיים, קמטי "האושר", מפריעים פחות לנשים כי הם נתפסים כסימנים חיוביים של הבעת הפנים, זאת בניגוד לקמטים האנכיים אשר מעניקים באופן סיסטמטי קריאה שלילית של הפנים.

לאורך השנים מתחילים להיווצר על פנינו שני סוגי קמטים:

  1. קמטים אופקיים המכונים גם קמטי אושר, כגון קמטי ההבעה לצד העין. קמטים אלו מיוחסים לעתים לפנים מחייכות ויש להם קונוטציה חיובית בדמיון הקולקטיבי.
  2. קמטים אנכיים, הנוצרים יותר לעומק תחת התכווצותם של חלק משרירי הפנים ו/או תחת השפעת כוח המשיכה. לרוב, הם מופיעים מאוחר יותר ויוצרים באופן סיסטמתי קריאה שלילת של הפנים:
  3. קמט "האריה" הנמצא בין הגבות, המכונה גם "קמט הגלבלה" (Ride de la glabelle).
  4. הקמטים בצדי האף.
  5. קמטי המריונטה או קמטי מרירות סביב הסנטר;
  6. הקמטים שמעל לשפתיים: קמטוטים הנמצאים בין השפה העליונה לבין החלק התחתון של האף.

כמובן שאת לא קמה בבוקר יום אחד ויש לך קמטים. אך אט אט הקמטים שהופכים לתושבי קבע בפנינו הופכים למטרד עבור הנשים רבות כאשר.

איך נוצרים קמטים? 

"הקמטים האנכיים נוצרים בשל התכווצותם של מספר שרירי הפנים הנמצאים מתחת לעור. שרירי מקרב הגבות מאפשרים לכווץ את הגבות, שריר מרים כנפות האף יוצר את הקמטים שבצדי האף, והשריר המשולש מצייר את קמטי המרירות", אומרת ד"ר כהן לטסה.

טיפול בקמטים בעזרת התעמלות לפנים!

אין צורך לקום מהספה, אין צורך לצאת מהבית. 3 דקות של התעמלות לפנים מדי יום תוכל לסייע לך למנוע קמטים נוספים. 

נגד קמט האריה

יש להניח את אצבע המורה בין שתי הגבות וללחוץ. כעת נסו להרים ולהוריד את הגבות מבלי להזיז את האצבע, כאילו מבקשים לפתוח את העיניים לרווחה בצורה מוגזמת. מומלץ לחזור על התרגיל 10 פעמים.

נגד הקמטים שלצדי האף

יש להניח את האצבעות המורות משני צדי האף כאילו רוצים לדבר ברמקול. למתוח את שרירי הלחיים בצורה מרבית אחורה, תוך כדי ניסיון להביא את השפתיים קדימה כמה שאפשר ולשחרר. מומלץ לחזור על התרגיל 10 פעמים.

נגד הקמטים האנכיים הקטנים סביב השפתיים

יש להניח את שני האגודלים בצורה אנכית מתחת לשפה התחתונה ואת אצבע המורה על השפה העליונה וללחוץ בניסיון לסגור את הפה.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.