סלפי מושלם: טיפים ליצירת תמונה מנצחת כמו בסטודיו

בתקופה שבה המציאו את המצלמה, וגם כנראה ששנים רבות לאחר מכן, אף אחד לא שיער לעולם שיבוא יום ולכל אדם תהיה אחת בכיס בכל עת. לרגעים ביום שאנחנו מתעדים, בילוי עם הילדים או יציאה למסעדה

אנו מתעדות בכל יום אינסוף רגעים: את המנות שאנו אוכלות, את המקומות בהם אנו מבלות, את הילדים שלנו, את עצמנו ועוד ועוד קשקושים מיותרים.

המציאות היא לא כמו שהיא, המציאות היא כמו שאני. זה נכון לגבי החיים עצמם, וגם לתמונות ברשתות החברתיות. הכל תלוי בנקודת המבט שלנו. בחיים וגם בצילום. אם אתם רגילים לצלם תמונות מגובה המוצר, נסו לשנות את הזווית כך שתצלמו אותו מלמעלה, ולהיפך. נסו לפעמים להטות את המצלמה במקום לצלם ישר.

החלק הכי חשוב בצילום אפילו יותר ממצלמה זה התאורה – נסו למצוא את האיזור הכי מואר בבית שלכם בשעות שבהן אתם מצלמים, רצוי מול אם אתם מצלמים את הסלפי בחוץ, צלמו בצל אבל כשהשמש נמצאת מולכם. צילום בשמש ישירה מטיל צללים על הפנים ומאוד לא מחמיא.

חיוך – "מומלץ לחייך או לצחוק תוך כדי צילום! הצחוק משחרר ואת נראית טבעית ונינוחה".

מבט – "את לא חייבת להביט לתוך העדשה, אפשר להסיט את המבט מעט הצדה, לבהות בחלל ובכלל להשתעשע ולא לקחת את זה יותר מדי ברצינות".

להרגיש בנוח – "חשוב לזכור שמה שאת מרגישה בפנים, זה מה שרואים בחוץ. תרגישי יפה, תרגישי נוח  – זה מה שיראו בתמונה; תרגישי חוסר ביטחון ומבוכה – גם זה יתבטא בצילום. לכן, גם אם את לא מרגישה כך ישרי את הגב, הרימי את הראש – זה תמיד עובד".

לזוז – "אל תתביישי לזוז  – לפעמים זה מה שצריך כדי להפיג את הלחץ של ההתחלה וזה גם יכול ליצור סיטואציה מעניינת".

ליצור עניין – "להשתמש בעליונית, משקפי שמש או תיק כחלק מהתנועה במהלך הצילום, זו תוספת מעולה ליצירת עניין בתמונה".

אחרי שלמדנו על כל הפרטים הטכניים, זה הזמן לקבל השראה ולדאוג לתוכן של התמונה עצמה. חלק מהתמונות המוצלחות ביותר מגיעות מרעיונות מקוריים וייחודיים של מי שצילם אותן. רתמו את החברים שלכם, את בני המשפחה ואת המציאות סביבכם, וארגנו צילומים מעניינים, מעוררי מחשבה או סתם מצחיקים ומשוגעים. קחו נושאים אהובים עליכם, כאלו שאתם יכולים להגיד עליהם שזה משהו מעניין ומקורי, צילום מעביר רגשות בצורה טובה ומושכת הרבה יותר מטקסט, כמו שהפתגם העתיק אומר- "תמונה שווה אלף מילים". וכאשר מדובר בתמונה הנכונה, היא גם שווה אלף לייקים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *