טיפים לרכישת ברזים למקלחת

חדרי אמבטיה ורחצה כבר מזמן הפכו להיות חדרים מעוצבים ומלאי שיק ואחד האלמנטים החשובים הוא בחירה נכונה של ברזים, מבין מבחר ברזי אמבטיה מגוונים

בחירה נכונה של ברזי אמבט ומקלחת משלבת פרקטיות, נוחות שימוש וכמובן מראה והתאמה לעיצוב הכללי של החדר. הצעד הראשון טרם רכישה הוא בדיקת המיקום של הברז המיועד, האם הוא באמבט המשולב עם מקלחת או במקלחון, מה הגודל המתאים של הברז, המזלף, ראש הגשם וכו'

לאחר שיודעים את הגודל ומבינים את אופן השימוש, ניתן לבחור בצורה מושכלת מבין מבחר ברזי אמבטיה הקיימים. האם לבחור מנגנון מחובר לקיר, ברז עם כיסוי, סוללת אמבטיה ועוד. כיום, רוב מערכות הברזים במקלחת הן מערכות אינטרפוץ, משמע, מנגנון בעל ידית אחת המפעילה את אספקת המים בעת הרחצה. ניתן למצוא מנגנון אינטרפוץ מורכב המוציא מים מכמה פתחים, פתח עילי, ברז תחתי ומזלף. חשוב לוודא שרוכשים את האינטרפוץ המתאים ונוח לשימוש אישי והמשתלב היטב גם בעיצוב.

אחד הטרנדים המובילים כיום בברזי מקלחות הוא "מוריד הגשם" המייעל את הרחצה ומשדרג את מראה המקלחת. ניתן למצוא ראש גשם רחב צמוד תקרה או עם חיבור עילי עגול או מרובע, בעיצובים חדשים ומודרניים. על מנת ליהנות מהאיכות שברחצה, טרם התקנת ראש גשם חשוב לבדוק את לחץ המים ולוודא שהזרם חזק ושווה את ההשקעה.  

שני דברים נוספים שמומלץ לוודא הם איכות הברז והאחריות עליו. כיום רוב הברזים עשויים מחומרים איכותיים אל חלד, בעיקרון הם עשויים מפליז (60% נחושת ו- 40% אבץ), עם גימור ניקל מוברש או כרום. לכל ברז ניתנת אחריות והוראות שימוש וניקיון מהיצרן. מומלץ להקפיד לנקות בהתאם להוראות ולשמור על תקינות הברזים לאורך זמן.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *