טעויות נפוצות בפתיחת חנות אונליין

חנות אונליין יכולה להיות מקור פרנסה מצוין, יכולה לעמוד בפני עצמה ויכולה להיות "סניף" נוסף לחנות הפיזית שכבר קיימת. רבים מבינים את היתרונות שיש לחנות וירטואלית, יתרונות שנוגעים לזמני הפתיחה של החנות (24 שעות 7 ימים בשבוע אם רוצים בכך) נוגעים למגבלה הגיאוגרפית של הלקוחות שלא קיימת – אפשר למכור מכל מקום בארץ ללקוחות בכל מקום אחר כשהמוצר מגיע בדואר, האפשרות לנהל את החנות מכל מקום, אפשרויות פילוח הלקוחות ועוד יתרונות רבים שהעולם המודרני בכלל והחנויות הווירטואליות בפרט הביאו אלינו.

לא מעט מאלו, רצים לפתוח חנות אונליין אך כמו כל עסק, צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה. צריך לבנות אותה נכון, למקם את המוצרים כמו שצריך, לדאוג לתוכן, למידע, לעיצוב וכמובן, לנהל את העבודה השוטפת בחנות בצורה מקצועית. הנה כמה טעויות נפוצות בפתיחת חנות אונליין כמו גם טעויות בניהול חנות כזו:

ניהול נכון של תזרים המזומנים

כמו בכל עסק גם בחנות וירטואלית צריך לנהל את תזרים המזומנים בצורה נכונה. אי ניהול תזרים מזומנים בצורה נכונה עלול להפיל את העסק וזה רלוונטי לחנויות וירטואליות בעיקר בשל התשלום בכרטיס אשראי. יש חברות אשראי שמזכות פעם אחת או פעמיים בחודש על כל העסקאות וצריך להיות סנכרון בין ההוצאות לבין ההכנסות בכדי שלא יהיה "בור" ביניהם. צריך לבקש  תנאי תשלום מהספקים שיתאימו להכנסות מהחנות וצריך להעריך נכון את כמות הסחורה שקונים בכדי לא להיתקע עם סחורה עודפת.

להשקיע בחוכמה

יש לא מעט אנשים שהשקיעו את כל מה שיש להם בעסק שהם פתחו וכשהעסק נפל הכל התמוטט יחד איתו. גם בפתיחת חנות אונליין, חשוב להשקיע בחוכמה, להשאיר כסף בצד ולא לשים את כל הביצים בסל אחד.

השקעה בפרסום וקידום

עוד טעות שרבים עושים, הם חושבים שעצם הקמת החנות היא העבודה העיקרית ובטוחים שמיד לאחר מכן הלקוחות יזרמו. זה לא עובד ככה ובשביל גולשים ורוכשים צריך פרסום וקידום. צריך להשאיר תקציב שמיועד לזה וצריך להשקיע בפרסום בחוכמה, לקדם בצורה אורגנית בגוגל ולפרסם בדרכים אחרות כמו פרסום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק וכדומה.

לפנות זמן לניהול האתר

לניהול עסק פיזי הייתם מפנים זמן נכון? זה עובד בדיוק אותו הדבר בעסק וירטואלי. צריך לפנות לו זמן וצריך להשקיע, וזו אולי הטעות העיקרית שרבים עושים. הם חושבים שדברים ייעשו מעצמם, בטוחים שעצם הקמת החנות היא המפתח להצלחה. צריך לעבוד לא מעט וצריך להשקיע רבות בשביל שהחנות אכן תעבוד, בשביל שהיא תייצר מכירות ותייצר הכנסות כמו שרוצים.

יש לא מעט מומחים בתחום, מומחי בניית אתרים וחנויות וירטואליות כמו גם מומחי פרסום ושיווק. אם אתם רוצים מידע נוסף הקליקו כאן:

https://www.pagee.co.il/page/חנות-וירטואלית

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.