יאכל את הפיתיון? רה"מ הזמין את גנץ לעימות

ראש הממשלה נתניהו בערוץ 20 הציע בראיון לערוץ 20 ליו"ר כחול לבן בני גנץ לבוא לעימות.  בכחול לבן הגיבו כי נתניהו יצטרך להתייצב לעימות מול בית המשפט. בני גנץ סירב להגיב עד כה.

ראש הממשלה נתניהו בערוץ 20 הציע בראיון לערוץ 20 ליו"ר כחול לבן בני גנץ לבוא לעימות.  בכחול לבן הגיבו כי נתניהו יצטרך להתייצב לעימות מול בית המשפט. בני גנץ סירב להגיב עד כה. ערוץ 12 הזמין בתגובה את נתניהו וגנץ לבוא לעימות – "אנחנו מזמינים אתכם לעימות באולפן. יום שני 20:00. מי מגיע?", נמסר.

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ הגיב בטוויטר וכתב בתגובה: "מה קרה נתניהו? נבהלת שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה אז אתה מייצר ספין?
ב – 17.3 אתה הולך לבית משפט ומדינת ישראל חייבת להתקדם."

הכתב עופר חדד צייץ בטוויטר: "חתיכת מלכוד רציני לגנץ. הדילמה בקרב היועצים היא בגדול זו: לסרב להזמנה זה לשדר פחד. מצד שני לעמוד חשוף מול אשף רב פעלים ופעלולים זו סיכון ממשי להתרסקות בשידור חי".

נתניהו הוסיף עוד לגבי פרשת הרפז. "למה לא נותנים את התמלילים וחומרי החקירה על פרשת הרפז? אם אין מה להסתיר תוציאו את זה החוצה. אני חושב שחשוב לעשות את זה לפני הבחירות, ממש עכשיו כדי לראות מה יש שם כדי לראות אם זה משפיע על מה שמתרחש היום. אם יש שם סודות צבאיים – להוציא. אם יש שם נושאים של צנעת הפרט ודברים משפחתיים – להוציא.

נתניהו הוסיף עוד: "יש שם 16 שיחות לפחות שהגיע הזמן ומגיע לציבור לראות את זה. היום אמר שר המשפטים אוחנה שהוא דורש ומבקש להוציא את זה, הליכוד יגיש מחר עתירה רשמית להוציא ולפרסם את החומר. אני לא מבין מה יש להסתיר כאן. כחול לבן לכאורה דוגלת בטוהר המידות ובשקיפות, תצטרפו אלינו בדרישה להסיר את צו איסור הפרסום, שגבי אשכנזי יגיד שהוא דורש וכן היועמ"ש. מה יש להם להסתיר?".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *