יבגני ואלכס: ליברמן הציג את הרשימה

ישראל ביתנו הציגה את רשימת המועמדים לכנסת ואת המצע האנטי חרדי שלה

מרכז מפלגת ישראל ביתנו שהתכנס הערב באשקלון אישר את רשימת המועמדים של המפלגה לכנסת, הרשימה משלבת בין חברי כנסת מכהנים למועמדים חדשים רבים. ע"פ המפלגה מחצית מהמועמדים המופיעים בעשיריה הראשונה הם צעירים מתחת לגיל 40.

יו"ר המפלגה, שר הבטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן אמר כי "אנחנו לא דופקים חשבון לסקרים, אנחנו עושים עבודה בשטח. נקבל מינימום 8-9 מנדטים ובעזרת עבודה קשה של הנוכחים באולם נוכל להגיע גם למספר דו ספרתי".

ליברמן הכריז, כי "תפקידנו הראשון בממשלת הימין הבאה הוא קודם כל למנוע כניעה לטרור, לספק הגנה אפקטיבית לתושבי הצפון ולהבטיח את המשך ההתעצמות של צה"ל".

תפקידנו השני, הוסיף ליברמן, "הוא למנוע את התעצמות הכפיה הדתית. כולנו ראינו ושמענו את התביעות של המפלגות החרדיות במו"מ הקואליציוני העתידי. דברים בלתי סבירים ובלתי מתקבלים על הדעת, כמו הפסקת עבודות חיוניות מצילות חיים בשבת, ביטול גיוס בני הישיבות וכן הלאה".

ליברמן המשיך וטען "ישראל ביתנו" תדרוש בממשלה הבאה להעביר בקריאה שניה ושלישית את חוק גיוס בני הישיבות, חוק עונש מוות למחבלים וחוק המאפשר נישואים אזרחים. אנחנו גם נדרוש, כמו ברוב מדינות OECD, פנסיה מינימלית של 70% משכר המינימום ונקדם חוק שיאפשר לזוגות צעירים להשתמש בכספי החסכון הפנסיוני כהון ראשוני לרכישת דירה בלי לשלם מס של 35%.

וזוהי רשימת המועמדים:

1. יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן.
2. ח״כ עודד פורר
3. יבגני סובה, עיתונאי ואיש תקשורת בשפה הרוסית.
4. אלי אבידר- איש עסקים, בין היתר מנכ״ל לשעבר של הבורסה ליהלומים.
5. ח״כ לשעבר יוליה מלינובסקי
6.ח״כ חמד עמאר
7.אלכס קושניר, לשעבר מנכ״ל משרד העלייה והקליטה.
8. מרק אפראימוב, סגן ראש עיריית שדרות.
9. לימור מגן תלם, יועצת משפטית של עיריית מגדל העמק.
10. ד״ר אלינה ברדץ’- יאלוב.
11. שאדי חלול- חבר מועצת גוש חלב ויו״ר העמותה הארמית-נוצרית בישראל.
12. אלכס פרידמן- יו״ר עמותת ״נכה לא חצי בן אדם״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *