יד ימינו של סמוטריץ' ניהל עד לא מזמן קמפיין אגרסיבי נגד נפתלי בנט

מי שמנהל את קמפיין הדבקת המודעות נגד עוצמה יהודית, הוא יוסף פריסמן, יד ימינו של בצלאל סמוטריץ' – מי שניהל עד לא מזמן, קמפיין אגרסיבי חריף נגד לא אחר מאשר נפתלי בנט.

 

את הסיפור הזה נפתלי בנט לא יאהב לשמוע: בימים האחרונים, מנהלת מפלגת 'ימינה' קמפיין נגד מפלגת עוצמה יהודית בטענה כי עוצמה יהודית תשרוף קולות לימין. כחלק מהקמפיין, נתלו בלילות האחרונים בכל רחבי יהודה ושומרון מודעות נגד עוצמה יהודית, עם המסר לפיו המפלגה שורפת קולות לימין, כאמור.

אלא שהיום (א') נחשף, כי מי שמנהל את קמפיין הדבקת המודעות נגד עוצמה יהודית, הוא יוסף פריסמן, יד ימינו של בצלאל סמוטריץ' – מי שניהל עד לא מזמן, קמפיין אגרסיבי חריף נגד לא אחר מאשר נפתלי בנט. פריסמן זכור כמי שהיה מעורב בעבר בתקיפת העיתונאי רועי שרון, במהלך אירוע פינוי בית הכנסת בגבעת זאב.

בקמפיין, אותו ניהל פריסמן, שכלל הדבקות של מאות מודעות בכל רחבי יהודה ושומרון וירושלים, הוצג נפתלי בנט כמי שהיה אחראי לעינויים של הנערים שנעצרו ע"י השב"כ בפרשת דומא. במודעות נגד בנט נראה נער הנמצא על כסא בחדר חקירות כשגופו נמתח, ולמעלה, יחד עם קריקטורה של בנט עצמו, מופיע הכיתוב: "הגוף שלך נמתח? בנט זה אח".

כזכור, טען אז בנט כי לא היו עינויים, מה שנשלל בהמשך, כאשר גם נציגי השב"כ הודו בבתי המשפט כי הנערים עונו, וטענותיו של עו"ד בן גביר, שייצג חלק מהנערים שעונו בפרשת דומא, לפיהן היו עינויים, התבררו כנכונות.

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר: "יש להצטער שבמפלגת ימינה יורים בנגמ"ש ופוגעים בגוש הימין, וחבל שמפלגה שמסוכסכת כולה בינה לבין עצמה, מאוחדת רק בדבר אחר – מלחמה בעוצמה יהודית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *