'יהדות התורה' עושה היסטוריה: "קורצים למודרניים באמצעות הדיגיטל"

וותיקי המפלגה לא זוכרים מערכת בחירות בה הופצו המסרים של יהדות התורה דרך הדיגיטל "התרגלנו שפועלים בתוך הבית, ופונים רק לקהל שלנו, זה השתנה הפכנו למודרנים, המפלגה הקימה מחלקת דיגיטל וככה זה יתנהל במערכת הבחירות הזו" אמר בכיר במפלגה ל'אקטואליק'

תופעה חדשה החלה במהלך היום במפלגת 'יהדות התורה', אנשי הדיגיטל והדוברות של המפלגה החלו להפיץ ברשת שלל סירטונים עם החוקים שעברו לטובת הציבור ע"י הנציגים של המפלגה המאוחדת.

וותיקי המפלגה לא זוכרים מערכת בחירות בה הופצו המסרים של יהדות התורה דרך הדיגיטל "התרגלנו שפועלים בתוך הבית, ופונים רק לקהל שלנו, זה השתנה הפכנו למודרנים, המפלגה הקימה מחלקת דיגיטל וככה זה יתנהל במערכת הבחירות הזו" אמר בכיר במפלגה ל'אקטואליק'.

בכיר נוסף ביקר מעט את ההחלטה ואמר "אני לא יודע אם זה מקובל על הנהגת המפלגה, למרות שאני רואה ברכה בניסיון להביא קהל חדש, עדיין.. זה מראה שנכנענו לקדמה, וחבל".

עו"ד יונתן קלינגר מהתנועה לזכויות דיגיטלית הגיב היום על סרטוני הרשת שהפיצו ביהדות התורה ואמר "אני לא קהל הבוחרים שלהם, אבל כל הכבוד למפלגה הראשונה ששמה את הפרטיות כקמפיין. מחכה שהאחרות ישוו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *