יומי! תרעיש עולמות בשמיים שיבוא המשיח • ישראל רויכר נפרד מחברו הטוב

הרב בנימין שמואל (יומי) סופר זצ"ל נהרג השבוע בתאונת דרכים קטלנית בעת שחזר משמחה לעבר העיר צפת – מקום מגוריו. ישראל רויכר, חברו הטוב כותב לו אגרת פרידה

צר לי עליך אחי יומי (בנימין) צר לי עליך אחי ורעי.

כמו חלום לא אמיתי התעוררתי הבוקר למשמע הבשורה הטראגית על מותו של היקר באדם שרב הנסתר על הגלוי שבו – הרב בנימין שמואל(יומי) סופר זצ"ל.

זכורני ימים מקדם בו הייתי גר בעיה"ק צפת תובב"א כיצד היית תמיד עם חיוך נסוך על פניך, חיוך טהור וקדוש.

תמיד ידעת לתת את המילה הנכונה כמו את החיזוק הקולע לכל אדם באשר הוא. בזמן ובמקום.

גם שעבדתי לצידך בחיידר תמיד התפעלתי מהרכרוכיות שלך כלפי התלמידים, כיצד עשית את עבודתך ברוגע ובשלווה מתוך מסירות אמיתית לתשב"ר, והם לעומת זאת החזירו לך כמים הפנים לפנים אהבה וחיבה מיוחדת לאין ערוך.

תפילותיך ותחנוניך לפני קונך תמיד היו כבן המתחטא לפני אביו, עם כזו מנגינה יפה – מנגינת הלב, שנדם לפתע פתאום ללא התראה מוקדמת.

זכיתי לראות אותך בר"ה האחרון סמוך לציון רבינו רבי נחמן מברסלב זיע"א, אתה היית אחרי "התיקון הכללי" אני הייתי לפני. קיוותי בליבי שאזכה להרגיש באותה התחדשות שהייתה נראית עליך לאחר אמירת התיקון, ולו במעט.

יומי! אני לא מאמין שאני כותב עליך בלשון עבר…

קשה לעיכול התחושה שאנשים טובים ומיוחדים כמותך נלקחים מאיתנו בטרם עת ובצורה טראגית שכזו.

בטוחני שכעת, בהגיעך לשמי מרום צהלו לקראתך רשב"י זיע"א, שעל קברו היית לומד מדי לילה ושופך שיח על כל עמ"י.

רביה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א, שאת עצותיו קיימת בתמימות ופשיטות והלכת עם תורותיו תמיד.

מורינו הרב אלעזר מרדכי קעניג זצוק"ל – שאר בשרך, שאך לפני כמעט שנה עזב אותנו לאנחות, שפרידתו מהעולם הזה הייתה קשה עליך מאוד, כמו על כולנו, עם שאר צדיקי עולם שהינך תזכה כעת לשבת במחיצתם בגן עדן.

יומי, כשם שבעולם הזה הרעשת עולמות עבור כלל עמ"י, אנא! תעתיר כעת ממקומך העליון עבור כולנו ותתחנן על משפחתך היקרה בפרט ועלינו בכלל. שנזכה כבר לביאת משיח צדקנו ומי שאמר לעולמו די – יאמר לצרותינו די.

כואב ומבכה מרה את לכתך מעימנו בטרם עת.
ישראל רויכר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *