יורה ומרגיע: ליברמן שוב מוציא הבהרה

לאחר שתקף את הציונות הדתית והאשים אותם בקיצוניות, ליברמן שוב יורד מהעץ

אחרי שבפעם המי יודע כמה ליברמן מתבטא, מעורר סערה ואז מבהיר את דבריו, מאז שהחליט לגרור את ישראל למערכת בחירות שניה ברציפות, שוב יו"ר ישראל ביתנו עושה זאת בעקבות ראיון שהעניק אמש לרינה מצליח בפגוש את העיתונות.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו: “לאחר הראיון אמש, בפגוש את העיתונות אצל רינה מצליח, הוצפתי באין ספור שאלות והערות. לכן, החלטתי שהכי טוב לענות לכולם בבת אחת כאן, בעמוד שלי.

1. הרב צבי יהודה קוק, אחד מהמנהיגים הרוחניים של הציונות הדתית וראש ישיבת מרכז הרב, וערי ז'בוטינסקי בנו של זאב ז'בוטינסקי, שני אנשים בעלי השקפת עולם שונה בכל הקשור לנושא דת ומדינה, הצטרפו בשנת 1950 ל"ליגה למניעת כפייה דתית". הרב קוק אפילו תרם כסף ל"ליגה". לצערי, מה שהיה בשנת 1950 לא יכול לקרות היום. הרב יוסף והרב לאו מהצד האחד, ומהצד האחר ישראל כץ ומירי רגב, לא היו מצטרפים למסגרת דומה אפילו לא בחלום.

2. כל מי שמעוניין ללמוד על תפיסת עולמו של ראש בית"ר ומנהיג התנועה הרוויזיוניסטית, זאב ז'בוטינסקי, בסוגיות דת ומדינה, שיקרא את ספרו של בנו ערי ז'בוטינסקי "אבי".

3. בכנס ב"מרכז הבינתחומי הרצליה" הדגשתי שאסור לשפוך את התינוק עם המים, ומה שצריך זה לנתק בין המכינות הקדם צבאיות הדתיות לבין משרד החינוך, הנותן גיבוי לרבנים משיחיים המטיפים לערכים המנוגדים לערכי צה"ל. כוונתי בראש ובראשונה היתה לרב יגאל לוינשטיין ולרב גיורא רדלר, מראשי המכינה הקדם צבאית עלי, ספינת הדגל של המכינות הקדם צבאיות. הראשון אמר על חיילות המשרתות בצה"ל: "הן נכנסות יהודיות (לצה"ל), הן לא יהיו יהודיות בקצה", והשני שיבח את היטלר! האיש אמר לא פחות ולא יותר שהיטלר הוא "הבן אדם הכי צודק שיש, ודאי שהוא צודק בכל מילה שהוא אומר… באידואלוגיה שלו הוא צודק במאה אחוז, חוץ מזה שהוא בצד הלא נכון". תוסיפו לזה את "פניני החכמה" של הרב אבינר, מראשי רבני יו"ש (שהיה תלמידו של הרב קוק), והרב שלום הכהן, מנהיגה הרוחני של ש"ס. האחד קבע שאין מקום לנשים בפוליטיקה והשני הוציא פסק הלכה שאוסר לנשים בהריון לעשות בדיקת אולטרסאונד.

4. התוצאה הישירה של המשיחיות הנ"ל היא, שבשנה האחרונה ראינו תופעות פסולות, כמו עשרות חיילים שהפנו את גבם כאשר מדריכת צניחה הדגימה תרגיל. או שחיילות באחד מהבסיסים בדרום הארץ לא הורשו לשיר בטקס ביום הזיכרון האחרון לחללי צה"ל.

5. לידיעת בצלאל סמוטריץ' והרב רפי פרץ – השירות המשותף בצה"ל החל באוגוסט 1948 עם הקמת הנח"ל, כאשר אחת השותפות המרכזיות ליסודו היתה תנועת בני עקיבא. גדוד קרק"ל הוקם בשנת 2004, ובין הנשים שהטביעו את חותמן כמנהיגות גיבורות בהיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל, ניתן למנות את דבורה הנביאה, יעל אשת חבר הקני, שרה אהרונסון, חנה סנש, רש"ט הדר כהן (נפלה בשנת 2016 בשער שכם כאשר ניטרלה מחבל שדקר את חברתה), רב סמל במיל' קרן טנדלר (מכונאית מוטסת, נפלה בקרב בדרום לבנון במלחמת לבנון ה-2), וסרן תמר אריאל (הנווטת הדתיה הראשונה בצה"ל) ז"ל, ונשים רבות נוספות שהן דוגמה ומופת לכל לוחמי ולוחמות צה"ל.”

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אותך, גורים לכך שאתה נדחה במקרה הטוב. בעדינות אומרת לך, לך חזור למקום הטבעי שלל. אתה לא קשור לכאן וכל ההשתדלות שלך גורמת לעוד הרס.

    רואים שאתה נטע כבד וסמיך בארצינו אך לא נראה שהארץ שמחה לקלוט אותך. שיטנה

    שי |
    הגב
  2. ליברמן

    תמשיך לקשקש עוד פחות מתשעים יום ואתה הולך לחתום אבטלה אתה שוחה בסקרים שהם שקרים אתה בסוף דרכך אף אחד לא סופר אותך קשקשן

    יוחנן |
    הגב
  3. ליברמן ייצור נאלח מאפיונר. מולדבי גוי מחופש בא לעורר מדנים ומחלוקות ומגייס לצידו את הרוסים הגויים שהתחפשו כמותו ליהודים כדי לסחוט ממדינת ישראל סל קליטה.עם ישראל היהודי חייב לנדות אותו .

    ליברמן גןי מחופש בא לעורר מדנים ומחלוקות ומגייס לעזרתו את. הרוסים הגויים שהתחפשו ליהודים כדי לסחוט סל קליטה.חייבים לנדות את הייצור המגעיל והנאלח הזה

    לב |
    הגב
  4. אריק

    ליברמן חולה נפש מרגל רוסי דדוב אדם דוחה ושקרן אפילו בבאר יעקב לא יקבלו אותו

    חח |
    הגב
  5. איין כפייה דתית

    יש רק כפייה חילונית במדינה חצי מהעם מודר מספורט בשל משחקים בשבת הקדוש מכיפור ב חרדים לא מתקבלים לעבודות ולא גרים היכן שיחפצו חרד שטעה הוא כותרת ראשית בעיתון ..ומייצג את כל החרדים ואילו בחילוניות אף חילוני לא מייצג חצי מהחילונים התנצרו ופשעים …בנוסף לא רצו להציל חרדים בשואה קראו להם אבק אדם וגזרו להם בכוח פאות וזקן.. והסיתו נגדם עד היום בכדי ליצור שמאל חדש ימני מלה פן בראשות אנשי תיקשורת לכנסת ולעצור גל אדיר של חזרה בתשובה ולימודי קבלה…… הלאה לא פרסמו את הסניגוריה שקיימת ישנם כ30 אילוצים דוגמאות מהעולם זוויות ראייה רוחניות הסברים סוציולוגים שיצדיקו את זווית הראייה של כל קבוצות החרדים בכל נושא האשמה…אתם לא חסינים מגנים אנטישמים נרכשים… איין כפייה דתית שבת יש חילונים הטוענים שבשבת הכל צריך להיות סגור מטעמים סוציאלים חופש לעובד נהנים מהחגי יהדות ובוכים על כפייה. אלו יחסי גומלין תקינים.. אם בסופר המרכזי היה חזיר אזי כל המוצרים בסופר היו נהפכים ללא כשרים וזה היה פוגע ברגשות חצי עם ולאותו חצי עם לא היה היכן לקנות… אסור ללכת ערום ברחוב בכדי להתחשב ברגשות הכלל יחסי גומלין תקינים נהנים מהחגים נשואים אזרחיים כבר מוכרים בארץ למרות שמקורן באנטישמיות לא מודעת

    משה |
    הגב
  6. זכות התורה ושריה יגן עליו ועל בני ביתו עד עולם, אמן סלה. אל תפספסו הזדמנות מיוחדת זו! -בברכת התורה / ועד הבחירות

    בס"ד
    הזדמנות פז!

    לאור ההוראה הברורה שיצא מביתם של מרן שר התורה ומרן ראש הישיבה שליט"א לבני חו"ל הדרים במדינת ישראל שירשמו עצמם במשרד הפנים להיות תושב מדינת ישראל לרגל הבחירות המתקדמות בתקופה הקרובה למעט אלו שיש להם סכנה מיידית, כדי להרבות חיילים לתורה ע"י ריבוי ההצבעות ולהגיע לחבר שמיני בכנסת המינים.

    הננו להודיע בזה על הזדמנות פז שהעניקו מטעם ביתם של מרנן שר התורה ומרן ראש הישיבה שליט"א שכל אלו שיקיימו פקודתם של מרנן שליט"א יזכו לשי מיוחד חד פעמי לעלות לתורה על הספר תורה שנכתבה בה אות ע"י מרנן ועימם שר הביטחון העמלקי החצוף "אביגדור ליברמן" שליט"א, ומי שיביא 100 משפחות שיקיימו על ידו פקודתם של רבותינו יזכה לעלות לתורה בעצם יום הבחירות עצמו.

    וזכות התורה ושריה יגן עליו ועל בני ביתו עד עולם, אמן סלה.
    אל תפספסו הזדמנות מיוחדת זו!
    -בברכת התורה / ועד הבחירות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב