ילדים בטבריה תלו שלט על המדורה: "רון קובי ימות"

ילדים חרדים בטבריה תלו על מדורת ל"ג בעומר שלט עם הכיתוב "רון קובי ימות". יו"ר ש"ס וחבר המעוצה יוסי אוקנין הגיע למקום והוריד את השלט

ילדים חרדים בטבריה תלו על מדורת ל"ג בעומר שלט עם הכיתוב "רון קובי ימות". ראש העיר רון קובי הגיע למקום והעביר שידור פייסבוק לייב בו הסית שוב כנגד הילדים החרדים שגם קיללו אותו לאור ההתרסה שלו החוזרת והנשנת כלפי הציבור החרדי.

יו"ר ש"ס וחבר המעוצה יוסי אוקנין הגיע למקום והוריד את השלט במיידי,  אוקנין דיבר עם הילדים והזהיר אותם שלא לעשות את המעשה שגורם לחילול השם

אוקנין אומר לאקטואליק כי המעשה הזה משרת את רון קובי," זה לא דרכנו  – זה לא דרך התורה". לדבריו,"מדובר כאן בילד אחד שרצה לעשות מהומה על כלום, יש מי שמחפש לעשות מזה מטעמים, ולפתוח עם זה את המהדורות ואסור לנו לתת לזה לקרות".

ראש העיר כתב בתגובה: "הנה האלימות והבריונות נמשכת וכי מה חשבו הם ושר הפנים אריה דרעי שנותן להם את הכוח להאמין כי דמו הופקר ועוד רגע ועדה קרואה".

"בושה וחרפה לטבריה שאלו נציגיה ואם כך מחנכים את הדור הבא בטבריה בחג קדוש כזה", הוסיף קובי. "גלו אחריות כי איבדתם את זה לגמרי והתפטרו לאלתר". קובי, ראש העיר שנבחר לפני חצי שנה לתפקיד, נמצא תחת איומים לאור כוונתו למזער את שמירת השבת ברחבי העיר כדי לעודד תיירות גם בימי שבת ולמשוך אליה תושבים חילוניים, בין היתר באמצעות עידוד של עסקים שפועלים בשבת.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *