יעלון האשים: "בליכוד מדליפים"; ב'ליכוד' השיבו: "טענות מופרכות"

במפלגת 'הליכוד' הגיבו הבוקר להאשמות השר לשעבר יעלון לפיהן מקורבים לנתניהו מדליפים הקלטות כדי לייצר סכסוכים. "לליכוד ולראש הממשלה אין קשר לכך"

השר לשעבר משה יעלון ובכיר 'כחול לבן' כיום, האשים הבוקר את מקורבי ראש הממשלה בניסיון לגרום לסכסוך פנימי בינו לבין ראשי המפלגה האחרים, בפרסום הדלפות והקלטות מדבריו.

יעלון הגיב להקלטות שפורסמו אמש בחדשות 12 בהן נשמע אומר: "החיבור בין יש עתיד לחוסן לישראל הוא בכייה, אך זו לא סיבה לפירוק".

יעלון הסביר את הדברים בראיון בגלי צה"ל: "לא דיברתי על החיבור עצמו, דיברתי על ההסכם. היו בו פרטים שלא הייתי מרוצה מהם. מנסים לפרק את כחול לבן. מדובר בדברים שנאמרו לפני הבחירות".

לטענתו, גורמים בסביבת ראש הממשלה מנסים לשים רגל, כלשונו, לכל מי שעומד בדרכו של ראש הממשלה.

"זה לא הוקלט אתמול או שלשום, יש פה מערכה שלמה. כל מי שמתנגד לנתניהו מקבל תיק. גדעון סער, חוקרי המשטרה שהוצמד להם מעקב", דברי יעלון, שאמר כי אין לו ספק שמפרסמי ההדלפות קשורים לראש הממשלה.

"מעבר לפרשות של רה"מ, יש פרשה שלא נוגעים בה והיא פרשת 6000. כל מי שמתנגד לנתניהו נחקר. זה לא הליכוד, אלו כספי המדינה", סיכם יעלון.

כעת מגיבים ב'הליכוד' ומכנים את הדברים 'טענות מופרכות'. "לליכוד ולראש הממשלה אין שום קשר למריבות הפנימיות בצמרת כחול-לבן. אם הם לא מצליחים לנהל מפלגה, איך הם ינהלו את המדינה? הבחירות האלה הן על מי יהיה ראש הממשלה הבא: ראש הממשלה נתניהו או לפיד, גנץ וברק", נמסר מטעם הליכוד.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *