יעלון: "נתניהו ואנשיו האזינו לי"

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון רמז בראיון לאולפן ynet כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "בונה תיקים" ליריביו, ומבצע מעקבים והאזנות: "צצים תיקים, יוצאות הקלטות ישנות ולא רלוונטיות ברגעים קריטיים. מישהו משקיע הרבה מאמצים לפגוע ביריבים פוליטיים"

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון רמז בראיון לאולפן ynet כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "בונה תיקים" ליריביו, ומבצע מעקבים והאזנות: "צצים תיקים, יוצאות הקלטות ישנות ולא רלוונטיות ברגעים קריטיים. מישהו משקיע הרבה מאמצים לפגוע ביריבים פוליטיים".

יעלון הוסיף: "מערכת בחירות מנוהלת בשקיפות. אם הכסף מדווח, אם הפעילות מדווחת אז צריך לבדוק את עניין ההאזנות, אם חוקי או לא. העניין הזה יש בו שני היבטים לא חוקים, גם עניין ההאזנות וגם עניין המימון".

לשאלה אם אכן גם לו האזינו אמר בוגי – "אני קצת מומחה בנושאים האלה, כן, בוודאי".

– האזינו לך אישית? לטלפונים, לפגישות, יש מעקבים על בוגי יעלון?

"גם. גם על בני גנץ. אני משוכנע כמו שאני משוכנע שלגדעון סער תפרו תיק, כמו שטענו שלבני גנץ יש בעיה נפשית ושהאיראנים חדרו לטלפון שלו, זו פעילות שחורה".

– זה נתניהו ואנשיו?

"ברור, את מי זה משרת?"

על ביטול הרוטציה בין גנץ ולפיד אמר יעלון: "כל ניסיון לפלג, להקליט, להוציא תיקים כאלה או אחרים לא רלוונטי מבחינתנו. אנחנו התווכחנו, דיברנו, אנחנו אנשים דעתניים, אנחנו לא יסמנים כמו אלה שבנימין נתניהו מקיף את עצמו בהם. אני תומך במה שסיכמנו, לא סתם קיבלנו החלטה להתאחד, לא כמו שאנחנו רואים עכשיו מימין ומשמא.

מהליכוד נמסר בתגובה: "בוגי יעלון מזמן איבד את זה. טענותיו ההזויות והשקריות נגד ראש הממשלה נתניהו נועדו לבלבל את הציבור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *