"לא לדונלד": גנץ יידחה את הזמנת טראמפ

בכחול לבן דנים דיונים האם יו"ר המפלגה בני גנץ צריך לדחות או לקבל את הזמנת נשיא ארה"ב טראמפ להגיע לבית הלבן בשבוע הבא יחד עם נתניהו.

בכחול לבן דנים דיונים האם יו"ר המפלגה בני גנץ צריך לדחות או לקבל את הזמנת נשיא ארה"ב טראמפ להגיע לבית הלבן בשבוע הבא יחד עם נתניהו.

‏גורמים בכחול לבן אומרים בשיחות סגורות כי ״הכל תרגילים. כל האינטרסים הלאומיים משועבדים לחסינות של נתניהו, הגיע הזמן לסיים עם הסיפור הזה אחת ולתמיד. הקוקפיט רואה את הדברים עין בעין. גנץ ישא נאום ברור מחר.״

רק אתמול הזמין דונלד טראמפ לוושינגטון את ראש הממשלה נתניהו ואת יו"ר כחול לבן בני גנץ, שם יחשוף את דיל המאה- תכנית השלום החדשה שבמסגרתה יסופחו שטחים רבים לישראל.

גנץ ימסור מחר הצהרה מיוחדת לתקשורת בשעה 19:30 מגני התערוכה בתל אביב, שם יתייחס להתפתחויות האחרונות.

יו"ר ישראל ביתנו ליברמן פרסם פוסט בפייסבוק שבו הביע ביקורת על עיתוי העסקה: "אין לי ספק שתוכנית השלום שנשיא ארה"ב טראמפ מתכוון להציג ביום שלישי הקרוב, תכלול לא מעט אלמנטים חיוביים. אבל הצדק חייב גם להראות. להציג את התוכנית חמישה שבועות לפני בחירות, דווקא ביום שבו נקבע הדיון על הסרת החסינות של רה"מ, ימנע דיון ענייני ומעמיק ביוזמה מדינית מן החשובות שראינו בשנים האחרונות. 5 שבועות הם לא זמן רב. אם חיכינו עד עכשיו לא יקרה דבר והשמיים לא ייפלו לו התוכנית הייתה מוצגת לעולם ב-3 במרץ. ביום שלישי הקרוב חייבים להתמקד רק בהסרת החסינות ובהחלת הריבונות על בקעת הירדן, כפי שהתחייב ראש הממשלה. אולם, כעת ברור שלנתניהו לא היתה שום כוונה מלכתחילה לספח את בקעת הירדן וכל הדיבורים בנושא הם תרגיל ביחסי ציבור בלבד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *