ירושלמים, אתם מוכנים לשלג? התחזית

ביום שישי, ירדו גשמים לפרקים מלווים בסופות רעמים בודדות מצפון הארץ ועד לנגב. המערכה תכנס לשיאה כאשר שלג קל ירד בפסגות הגבוהות של הרי הצפון והמרכז

לאחר שחווינו את הימים הקרים בשנה, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית ויהיה קר מהרגיל לעונה. יתכן גשם מקומי ברובו קל בעיקר במישור החוף.

בחמישי יחלו לרדת בצפון הארץ ובמרכזה גשמים מקומיים קלים. לקראת שעות הערב הגשמים והרוחות יתחזקו בליווי סופות רעמים. יהיה קר מהרגיל לעונה.

ביום שישי, ירדו גשמים לפרקים מלווים בסופות רעמים בודדות מצפון הארץ ועד לנגב. המערכה תכנס לשיאה כאשר שלג קל ירד בפסגות הגבוהות של הרי הצפון והמרכז. קיים חשש לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח, וינשבו רוחות ערות. במהלך היום הגשמים ייחלשו באופן משמעותי. תחול ירידה במידות החום ויהיה קר מאוד.

הקור יישאר איתנו גם בשבת ויהיה מעונן חלקית.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לאור המקרה הקשה שאֵ֥ין אִ֖ישׁ שָׂ֣ם עַל־לֵ֑ב:

    קצת "עצות על צניעות האשה בזמנינו"
    לאור המקרה הקשה שאֵ֥ין אִ֖ישׁ שָׂ֣ם עַל־לֵ֑ב: לע"נ של חני סוליש ז"ל ושטרנה שרה קלפמן ז"ל, אלו הן שתי בנות הדודות שנמצאו ללא רוח חיים, ליד ישיבה בגבעת שאול, רח"ל.
    כהיום אסון רודף אסון, ואֵ֥ין אִ֖ישׁ שָׂ֣ם עַל־לֵ֑ב, וְאַנְשֵׁי־חֶ֤סֶד נֶאֱסָפִים֙, בְּאֵ֣ין מֵבִ֔ין כִּֽי־מִפְּנֵ֥י הָרָעָ֖ה נֶאֱסַ֥פו, האם כהיום אתם רואים שהכל חזק ומתוק? אכן אסון רודף אסון, מוות מיותר שזועק זעקה אילמת. אם זו תרבות הדחיפות, אם זה אסון הטביעות, ואם זו שפיכות הדמים המיותרת והמרושעת ברשתות החברתיות. ואם מישהו כאן לא יתעורר, ולא יקח על עצמו את האחריות הציבורית הדרושה, על מנת לשפר החינוך של צניעות בנות ישראל, בגיל צעיר, ע”פ דעת תורתינו הקדושה, היינו ע"פ השולחן ערוך, זה יכול ליגמר חלילה בעוד שורה של אסונות מיותרים שצפויים לנו ח”ו.

    כידוע שברגע שאשה סוטות הן מדרכי הצניעות, ולא מקדשות את גופן לבעליהן בלבד, מרחיקות הן את הגאולה מכל עם ישראל, ומרבות פריצות וניאוף בעם ישראל. וברגע שמתנהגות הן כיאה לבת מלך, ושומרות את יופיין רק לבעליהן. הם מרבות הן קדושה בעם ישראל, משרות ברכה בתוך ביתם, ומקרבות את הגאולה.

    ולא כאן המקום לפרט את כל הנקודות שטעונות שיפור משמעותי אצלינו בצניעות. אבל האדישות שפושה בציבור, לצד אנחות של “אוי ויי”, והנה, ממשיכים הלאה, כאילו כלום לא קרה כלום, ואז גם לא משפרים הצניעות, זה אסון גדול שצריך תיקון גדול. היופי שלך, זה הצניעות שבך! שכל אישה שהולכת בצניעות, היא כמו יהלום בתוך ערימה של חול!ולא כאן המקום לפרט את כל הנקודות שטעונות שיפור משמעותי אצלינו בצניעות. אבל האדישות שפושה בציבור, לצד אנחות של “אוי ויי”, והנה, ממשיכים הלאה, כאילו כלום לא קרה כלום, ואז גם לא משפרים הצניעות, זה אסון גדול שצריך תיקון גדול. היופי שלך, זה הצניעות שבך! שכל אישה שהולכת בצניעות, היא כמו יהלום בתוך ערימה של חול!
    אליכם בנות ישראל הכשירות, גאולת ישראל תלויה בכם כי בזכות נשים צנועות נגאלו ישראל ממצריים ובזכות האמונה הפשוטה והצניעות שלכן תיגאלו, הצניעות היא ללא ספק אחד מיסודות היהדות. את הציוו יש בתורה (ויקרא יט, א) "קְדֹשִׁים תִּהְיוּ" מפרש רש"י: "הוו פרושים מהעריות ומן העבירה, שכל מקום שאתה מוצא גדר ערווה אתה מוצא קדושה".

    אבל אותן בנות ישראל ההולכות עקב בצד גודל, נטויות גרון, מדיפות ריחות של בשמים לכל עבר, עם מלבושים של זנות וזימה, כדי למשוך עין בחורי ישראל, אוי לכם אהה עליכם כי בבוא האויב תתבזו ותושפלו עד עפר, עוד תהפכו לשפחות כי בנות זימה אתן, ואָסַפְתִּי אֶת כָּל הַגּוֹיִם אֶל יְרוּשָׁלַ‍ִם לַמִּלְחָמָה וְנִלְכְּדָה הָעִיר וְנָשַׁסּוּ הַבָּתִּים וְהַנָּשִׁים תשגלנה [תִּשָּׁכַבְנָה] כבר אי אפשר ללכת ברחוב, אין מקום איפה לשים את העיניים.
    אתן – שהתלבשתם כדי למשוך תשומת לב ועיין – מבחורי ואברכי ישראל, תאנסו בכוח ותהפכו לשפחות מין, כבנות היזידים בעיראק הנאנסות, ואין מי שישמע צעקתכן ואין מי שיגן בעדכן.

    הבהרה! אני לא מדבר על בנות שלא שומרות תורה ומצוות, מדבר אני אליכן בנות החרידות מכל החוגים!!! בנות גאולה בירושלים, ובנות רבי עקיבא מבני ברק, בארא פארק, לייקווד, מאנסי, קרון הייטס, A.L. ENGLAND וכו' וכו' וכו' בכל מקום בעולם שהם…….

    אתן -בנות חרדיות מבתים חרדים המדקדקים קלה כבחמורה, וחלק מהבעלים שלכן אף יושבים ולומד בכולל,
    אתן – ההולכות ברחוב כזונות חצופות, במלבושים נוראים המעוררים את קליפת בעל פעור,
    אתן – ההולכות בחגורות המבליטות את מקום זימתכן, ובחולצות שלא מביישות את מיטב הגויות והזונות בפריז,
    אתן – ההולכות בפאות נוכריות פרועות שיער כבחורות רווקות, כדי למשוך הבחורים ואברכים לניאוף רח"ל,
    אתן – יבוא יומכן בקרוב ותושפלו עד עפר ממש, כבודכם ייאנס אין מי שיגן בעדכן ובעד בניכם ובנותיכם ח"ו,
    כי פגעתן בכבודי, אמר ד'. הפוסקים המתירים, לא העלו על דעתם את הפאות של היום, עם גוונים ותלתלים, עם גלישה והפרזה. את רוב הפאות של היום, אף פוסק בעולם לא התיר ולא יתיר.
    גם אתם בעליכם לא תנוקו ותמותו במלחמה הנוראה, שום מצווה ולימוד תורה לא יועיל להצילכם ולהגן בעדכם, כי בזמן שאתם יושבים ולומדים נשותיכם יוצאות "בהסכמותיכם" ומחטיאות את בחורי ונערי ישראל בעבירות הכי חמורות ר"ל.

    אוי לכן כי גרמתם קטרוגו גדול ונורא בשמיים, כי בנות ישמעאל היינו בנות השפחה, כן לבושות בצניעות כפי שצויתי אתכן בתורת ישראל, ואתם בני ישראל "בני האהובה" בנות אימותינו שרה רבקה רחל ולאה לבושות לפי תורת הזנות והניאוף.

    נשים רבות לבושות לא צנוע, טוענות שאין זה בשביל הרואים, אלא שכך הן מרגישות טוב בינן לבין עצמן.
    אבל עליהן לעשות חשבון נפש באמת, האם גם כשהן קמות בבוקר הן "מיד" מתלבשות כך, או רק כשהן יוצאות החוצה. ואז היא חוטאת ומחטיאה את הרבים. זו גם עבירה בין אדם לד' וגם בין אדם לחבירו. כיצד תבקש סליחה מכל האנשים שהחטיאה?! אולי מאות אלפים! אדרבה חכמים אמרו שאשה צריכה להיות יפה בבית עבור בעלה, ומכוסה כאשר יוצאת החוצה. אשרי האשה הצנועה, ד' יברך אותה.

    גם אתם: מדריכים/ות רבנים אדמורי"ם ראב"ד דיינים פוסקים (על הלכות צניעות) מוצי"ם ומנהיגי וגדולי הדור וכו' תיתנו את הדין בגדול על שתיקתכם, אע"פ שאתם יודעים שיש חיוב חמור להיות צנועה, ולא תנוקו כי קל קנא לא ינקה, ולא יראה בך ערוות דבר ושב מאחריך ח"ו. "חוסר צניעות מביא פיגועים" ואסונות ח"ו.

    ומה הוא בגד צנוע?
    א. שמכסה הכל ממש.
    ב. שאינו צמוד בכלל.
    ג. שאינו קצר.
    ד. שאינו מושך עין בצורתו או בצבעו.

    ומה גורם לאשה אפילו שהיא בעלת יראת שמים, כולל לפעמים אפי' רבניות, ללבוש בגדים לא צנועים? מה גורם לאשה יראת שמים, ללבוש בגדים לא צנועים? ולהתייפות בפני הרואים? כמה סיבות, כמו שכתוב בספר גדר העולם של החפץ חיים ז"ל על צניעות: עצלות להתלבש כדין, ופיתוי היצר שמסית אותה ליפות עצמה. הגיע הזמן לסלק את מלאך המוות הרוחני והגשמי ממחננו! פריצות המלבושים שורפת את קדושת הנשמה.
    יהי רצון שתשרה שכינה במעשה ידיכם אמן וכן יהי רצון.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב