ירידה ממוצעת של 8% בין יולי 2018 לנובמבר 2017 במחירי מוצרי הטואלטיקה

שוק הפארם הישראלי השתנה משמעותית בשנה האחרונה: שינויי בעלות של רשתות פארם קיימות, פיצול רשתות וכניסת שחקנים חדשים לשוק, כך שקיימות היום בשוק זה 4 רשתות פארם עיקריות: סופר פארם, ניו פארם, גוד פארם וסמארט פארם לעומת שחקן מרכזי יחיד לפני כשנה. כניסה של שחקנים נוספים תגדיל את התחרות לטובת הצרכנים.

משרד הכלכלה והתעשייה ערך בחינה מעמיקה של רמת המחירים בישראל במוצרי הטואלטיקה הנכללים בצו סימון המחירים, זאת על מנת לאתר מגמות ולבחון כיצד השינויים בשוק הפארם משפיעים על כיסו של הצרכן הישראלי.

על רקע פעילות משרד הכלכלה והתעשייה לטובת הפחתת יוקר המחיה במשק הישראלי, מדי חודש בוחן המשרד את השפעת צו סימון המוצרים במחיריהם הממוצע במדינות מחוץ לישראל עליו חתם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. על פי נתוני משרד הכלכלה מחירי 7 המוצרים הראשונים בצו לחודש יולי 2018 ירדו ב-8% בממוצע בהשוואה לחודש נובמבר 2017. בין המוצרים השונים: 3 משחות שיניים של המותג קולגייט, שלושה מוצרי דאודורנט לגברים של המותגים ספיד סטיק וג'ילט וכן דאודורנט נשים של המותג דאב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.