ישי תוקף את גואטה: "דברי בלע חמורים כנגד חכם שלום"

יו"ר יחד אלי ישי תוקף בחריפות את חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה שבראיון לידיעות אחרונות התבטא כי "הרב שלום כהן הוא חרדי פנאט"

יו"ר יחד אלי ישי תוקף בחריפות את חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה שבראיון לידיעות אחרונות התבטא כי "הרב שלום כהן הוא חרדי פנאט". יש לציין כי בשס טרם נשמעה תגובה כנגד ההתבטאות החמורה.

"‏דברי הבלע המחפירים של יגאל גואטה בראיון ל'ידיעות אחרונות' נגד נשיא מועצת חכמי התורה הרה"ג שלום כהן שליט"א חמורים וכואבים ביותר", הגיב ישי, "מחובתינו למחות על כבודה של תורה, ולוודא שזלזול נוראי שכזה לא עובר לסדר היום. לכנות את חכם שלום כהן שליט״א ״פנאט״ בגלל שדרש את פיטוריו של גואטה?".

ישי המשיך וכתב: "‏לו היינו זוכים שמרן הרב עובדיה זצ״ל היה איתנו כיום, בטוחני שהיה מגיב בחריפות עשרת מונים על מעשהו של גואטה ומוקיע אותו באופן ברור ומוחלט. וכן כל גדולי ישראל ומנהיגי הדורות לאורך השנים, מכל העדות, החוגים והמגזרים.
תתבייש לך יגאל גואטה, צא ממחננו!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יחצנות עצמית

    …מחאה על כבוד התורה..חחחח..האחרון שיכול לבוא ולמחות על ביזוי כבוד התורה..זה הטיפש וחצוף אלי ישי.שמרד במפעלו של מרן זיע"א.ופגע במרן ראש הישיבה חכם שלום שליט"א.. לא צריכים למחאות שלו.שיישב בשקט בכיסא רחמים ויחפש עבודה..זהו מספיק הביא חרבן לספרדים על ידי פילוג למען ..כבוד מדומה לו.ולרבו הזמני..

    חצקל |
    הגב
  2. שדה מימונה

    מרן מרואן

    המרואן של שס חושך הוא סכסכן ואיש מדון, כמו מיכלוף ימ"ש |
    הגב