ישראל ביתנו: "גנץ מתואם עם החרדים"

לאחר שגנץ הצהיר אתמול על כוונתו להקים ממשלה ליברלית-חילונית ללא חרדים, והתגובות המיידיות של החרדים – אביגדור ליברמן טוען כי מדובר במהלך מתוכנן ומתואם, שנועד לפגוע במפלגתו

לאחר שגנץ הצהיר אתמול על כוונתו להקים ממשלה ליברלית-חילונית ללא חרדים, והתגובות המיידיות של החרדים – אביגדור ליברמן טוען כי מדובר במהלך מתוכנן ומתואם, שנועד לפגוע במפלגתו. "נודע לנו שההודעה מטעמו של גנץ הייתה במסגרת תיאום מוקדם בינו לבין ליצמן וגפני, שחיכו עם תגובות מוכנות מראש שיצאו דקה אחרי ההודעה של גנץ", מסרו בישראל ביתנו.

"ברור שהגורמים שהכי חוששים מהתחזקות ישראל ביתנו הם המפלגות החרדיות וכחול לבן, ושיתוף הפעולה ביניהם רק מחזק את הכוונות האמיתיות של גנץ לאחר הבחירות, שכבר נתן לחרדים "קארט בלנש", סבורים במפלגה. "היחידה שיכולה למנוע הקמת ממשלת הלכת ולהשאיר את החרדים בחוץ זו אך ורק ישראל ביתנו".

"כואב ומצער שגנץ נגרר אחרי לפיד וליברמן ובחר בדרך של שנאה, התנשאות ושיסוי ציבור בציבור רק כדי לקושש קולות", צייץ בתגובה יו"ר ש"ס, אריה דרעי. "בני גנץ, בחרת לפסול ולהחרים את האחים והאחיות שלך, מאות אלפי ישראלים, רק בגלל אמונתם ואורח חייהם ואתה תישא באחריות אישית לקרע ולשסע בעם!".

ח"כ גדעון סער, הגיב כי גנץ הפך להיות לפיד: "מוזר שזה עבר בשקט: אתמול בוטלה הרוטציה בכחול-לבן. אחרי שגנץ הסיר את רשת ההסוואה ואימץ רשמית את האג׳נדה של לפיד לפסול מראש מגזרים שלמים בחברה ונציגיהם הנבחרים – זה או הצבעה למחל או לפיד. לכל הקדנציה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *