ישראל נערכת: 2 מיליון מסכות מיגון הופצו הבוקר במבצע מיוחד

יש לשים לב כי למסכות יש תקן וכי הן אכן אפקטיביות בסינון

2 מיליון מסכות מיגון הופצו הבוקר במבצע מיוחד לבתי החולים, לקופות ולכוחות הביטחון

לאחר מבצע לוגיסטי מורכב, שהצריך מעורבות של משרד החוץ, הצליחה חברת שיאון מדיקל משדרות להביא לארץ משלוח מיוחד של מסכות מיגון ממפעל החברה במקסיקו.
המשלוח הגיע באמצעות מטוס של חברת טורקיש איירליינס, שעוכב בשבוע שעבר על אדמת טורקיה, וגרם כאן בארץ לעליית הדופק אצל מנהלי שיאון מדיקל.
המסיכות הועברו לחברת שראל הממשלתית המספקת למערכת הבריאות בארץ את הציוד הרפואי. וכן לאגף לשעת חרום.

דניאל לב, מנכל שיאון מדיקל מוסיף כי: "אצלנו במפעל בשדרות אנו עובדים סביב השעון בקצב מוגבר לספק לבתי החולים ולקופות ציוד רפואי נדרש: ציוד מיגון מלא, סרבלים, חלוקים, מסכות, ערכות לחדרי ניתוח ולפרוצדורות רפואיות שונות וכן חומרי חבישה. הלחץ להשיג מסכות הביא אותנו לרכוש מכונה מיוחדת לייצור מסכות 3 שכבות.
מכונת המסכות תגיע לארץ בטיסה מיוחדת ב 18/3, ותוכל לספק לנו כאן במפעל בשדרות 2,000,000 (2 מיליון) מסכות בחודש!". תגבור משמעותי לכמות של 100,000 מסכות לחודש שהיה ניתן לייצר עד עכשיו.
לדבריו: "הבעיה האמיתית איננה ייצור, אלא הטסות לישראל של הציוד הרפואי. מחירי ההטסה כבר עומדים על 11-12$ לק״ג ואין זמינות על המטוסים. אנו נעזרים במשרד הביטחון כדי להביא השבוע מטוס מלא של ציוד רפואי ומתקשים להביאו לארץ".
לב הוסיף כי המשבר הכלל עולמי גורם למחסור חריף של חומרי גלם. הבעיה איננה מחיר, אותו כולם מוכנים לשלם, אלא זמינות.
לב מזהיר כי החל מתחילת המשבר, וביתר שאת בימים האחרונים, מסתובבים נוכלים רבים המציעים מסכות. יש לשים לב כי למסכות יש תקן וכי הן אכן אפקטיביות בסינון. אחרת, יש להן פחות אפקט מאשר לצעיף על הפנים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לתלמודי התורה הליטאים באשר להמשכת הלימודים נמשכת. למרות הצווים המפורשים של משרד הבריאות, ההנחיות וביקורי השוטרים הבוקר במוסדות החינוך, הגר"ח קנייבסקי הורה שוב "להמשיך ללמוד כרגיל" בכל תלמודי התורה בארץ ישראל. כי "בדרך שהאדם רוצה לילך מוליכין אותו" המבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!

    הוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לתלמודי התורה הליטאים באשר להמשכת הלימודים נמשכת. למרות הצווים המפורשים של משרד הבריאות, ההנחיות וביקורי השוטרים הבוקר במוסדות החינוך, הגר"ח קנייבסקי הורה שוב "להמשיך ללמוד כרגיל" בכל תלמודי התורה בארץ ישראל.

    והיום נודע, כי לאחר פרסום הצו של משרד הבריאות, האוסר על קיום לימודים במוסדות החינוך, אחד ממנהלי החיידרים הגיע היום לבית הגר"ח ושאל שוב האם להודיע מחר על הפסקת הלימודים. ר' חיים ענה: "להמשיך ללמוד כרגיל".

    המנהל חזר ושאל אם ההוראה היא חד משמעית גם במידה שפתיחת הת"ת תגרור קנסות וביקורי פקחים, וקיבל תשובה חד משמעית שלמרות הכל להמשיך בשגרת הלימודים.

    כזכור, אתמול הורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לאחר ששמע את כל הצדדים להמשיך ללמוד בתלמודי התורה תוך כדי הקפדה על כללי הזהירות של משרד הבריאות. בכל תלמודי התורה נערכו הלימודים כרגיל מלבד כיתות הגנים.

    כזכור הבוקר הגיעו פקחי משרד הבריאות למספר ת"תים וישיבות, כשברובם המוחלט הגיעו מנהלי המוסדות להסדר עם השוטרים והלימודים נמשכו.

    כך גם בעולם הישיבות, המשיכו הבוקר את סדרי הלימוד כרגיל, מלבד ישיבה אחת בפ"ת, ישיבת אור ישראל, שם לאחר דין ודברים הבוקר עם השוטרים – הורה הרב יגאל רוזן , היינו "הרב" החשוד שמגייס בני תורה לצה"ל השמד והזימה וכו' הוא הורה לסגור את הישיבה. כי "בדרך שהאדם רוצה לילך מוליכין אותו" המבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב