כך נראה הפיצול בימין: בן גביר מרזל וגופשטיין בראש

נציגי מפלגת ״הימין המאוחד״ הגישו הערב את רשימת המפלגה לוועדת הבחירות המרכזית במשכן הכנסת שבירושלים. גם מפלגת עוצמה יהודית הגישה הערב (חמישי) את רשימת מועמדיה לכנסת.

נציגי מפלגת ״הימין המאוחד״ הגישו הערב את רשימת המפלגה לוועדת הבחירות המרכזית במשכן הכנסת שבירושלים.
אותיות המפלגה יהיו טב. גם מפלגת עוצמה יהודית הגישה הערב (חמישי) את רשימת מועמדיה לכנסת.

יו״ר הרשימה, השרה לשעבר איילת שקד: ״עשינו מאמצים כבירים בימים האחרונים להציל כמה שיותר קולות ימין בבחירות הקרובות. הציבור הימני צריך להבין בבירור – הצבעה לימין המאוחד היא הדרך היחידה להבטיח הקמת ממשלה לאומית. אם לא נהיה מספיק גדולים, תוקם ממשלת שמאל. זו או אנחנו ונתניהו, או השמאל ונתניהו״.

להלן רשימת המפלגה:

1. איילת שקד
2. הרב רפי פרץ
3. השר בצלאל סמוטריץ׳
4. נפתלי בנט
5. ח״כ מוטי יוגב
6. ח״כ אופיר סופר
7. מתן כהנא
8. ח״כ עידית סילמן
9. רוני ססובר
10. אורית סטרוק
11. שי מימון
12. שולי מועלם
13. הרב אלי בן דהן
14. יוסי כהן
15. שירלי פינטו
16. דוידי בן ציון
17. יום טוב כלפון
18. עמיחי אליהו
19. משה פלד
20. מרים אברג׳יל

לאחר הפיצול – מפלגת עוצמה יהודית הגישה הערב (חמישי) את רשימת מועמדיה לכנסת. במקום הראשון הוצב עו"ד איתמר בן גביר. במקום השני ברוך מרזל, בשלישי ד"ר ביטון ובמקום הרביעי יצחק וסרלאוף – מנכ"ל המפלגה, ובמקום החמישי יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין.

בן גביר מסר כי עוצמה יהודית תהיה הפתעת הבחירות! מפלגה חזקה מול ברית האחים של בנט-לפיד ומול אישורי הבנייה של סמוטריץ' בשטחי c. מפלגה שלא תגמגם מול הדרישה הברורה להחזיר את המסתננים. מפלגה שתערוך שינוי אמיתי במערכת המשפט ולא שינוי קוסמטי. בלי התנצלויות והבהרות. שמים 'כף' בקלפי!

במקום השלישי הוצבה כאמור ד"ר אדווה ביטון, אמה של הילדה אדל ביטון הי"ד, שנרצחה בפיגוע רצחני ע"י בקבוק תבערה שהושלך לרכב בו שהתה. ד"ר אדווה ביטון היא בת 39, נולדה וגדלה בירוחם, הייתה חברה בתנועת הנוער בית"ר, בה שאבה את החיבור לארץ וקיבלה את הזיקה הציונית. בעלת תואר שני במדעי הרפואה והפרמקולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.

בעוצמה יהודית אומרים הערב לאחר הגשת הרשימה: "הצגנו רשימה טובה, נטולת אגו, נטולת השחצנות והיוהרה של עסקני הציונות הדתית. נציל את קולות הימין ונמנע ברית בין בנט ללפיד בבחירות הקרובות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *