כך תבחרו שמלת כלה מבלי להתחרט ביום למחרת

אז איך מצליחים למצוא שמלה שלא רק שתאהבו, אלא שתישארו מאוהבות בה גם ימים ואפילו שנים אחרי הבחירה? כדי לעבור את התקופה מאושרת ונינוחה, ביקשנו כמה טיפים מהמעצבת שמלות הכלה חוי שנהב

בין כל הדילמות המאפיינות את תקופת תכנון החתונה, בחירת שמלת הכלה מתמקמת בקלות בראש הרשימה. בכל זאת, מדובר בהחלטה לא פשוטה, סופר מבלבלת וכזו שלא קל להרגיש שלמות איתה לחלוטין. הרי יום אחד בא לכן על שמלה שכולה משדרת לעולם בוהו שיק, ויום אחר מתחשק לכן לבחור בשמלה קלאסית ושקטה ובשבוע שלאחר מכן בכלל בא לכן סטייל אחד לגמרי.

חוי שנהב מעצבת שמלות כלה ובעלת סטודיו "שנהב" כבר 17 שנה. מביאה לנו כמה טיפים לבחירת שמלת כלה. ברגע האמת, בבחירת שמלת כלה שתהיה יותר ממושלמת ותגשים את כל החלומות שלכן:

תגבשו כיוון לפני שאתם מגיעות לכל סטודיו של שמלות כלה. אל תבואי בלי שום כיוון בראש. אחרת תצאי מבולבלת ובלי החלטה.

בקטלוג, על גבי שלל הדוגמניות, כל השמלות תמיד נראות יפה ויושבות בול. לכן רצוי לזכור שמעבר לכך שאתן צריכות לבחור שמלה ספציפית להתאהב בה מבין שלל האפשרויות, חשוב שזו שתהיה שמלה שתיראה טוב עליכן. כי זה ממש לא משנה איך זה נראה בתיאוריה, וגם אם חשבתן לפני שניגשתן לשמלה מסוימת שמדובר בשמלת החלומות אבל היא פשוט לא החמיאה לכן מספיק – פשוט ותרו.

חשוב ללכת על הגיזרה שהכי מחמיאה לגוף שלך. אם את בעלת מותן צרה -הדגישי אותה. אם את אוהבת מראה רחוק מהגוף – הדגישי גם את זה. בסופו של דבר את הולכת עם השמלה הזו.

לכי לסלון שידוע בשירות וביחס שלו, לא רק בביקור הראשון אלא בכל הביקורים עד להחזרת השמלה לאחר החתונה. בתקופה כזו עמוסה ולחוצה. הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה.

שמלת כלה חייבת להיבחר בקליק ראשון. מיד שראית ומדדת אותה עליך, תאמרי – זאת! אל תלכי על שמלה ששכנעו אותך או שלא התחברת אליה.

זכרי, זה היום המאושר בחייך. המשפט: "מתחתנים רק פעם אחת" הוא לא קלישאה, ולכן את צריכה להראות יותר ממושלם.

אנחנו פה כדי להגשים לך חלום – שנהב חלום של כלולות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *