כל הגברים ב'ימין החדש' יהיו סמרטוטים של איילת שקד • דב הלברטל

שקד מובילה את הציונות הדתית אל עברי פי פחת, והיא עושה זאת כל הזמן. לא מרפה. אין לה שום ערכים יהודים. היא לא רשעית. היא בורה מוחלטת, ושאפתנית מאין כמוה לעשות הכל לשינוי פני הציונות הדתית

הדבר הראשון שעשתה אילת שקד, לאחר באיחוד הלילי בין הימין החדש לבית היהודי, היה להוציא הודעה שבמפלגת ימינה המחודשת, מספר הנשים הגדול ביותר ביחס למפלגות האחרות.

זה מה שקורה למפלגה ציונית דתית, זו שהיתה פעם של הרב ריינס ושל הרב קוק, כשאחת ממנהיגותיה, היא אשה חילונית, ובמובנים דתיים, מסיתה ומדיחה. היא מחדירה את ערכיה החילונים והפמנסטיים למפלגה, עם מסר בוטה לכל בנות הציונות הדתית.

אילת שקד לא התגאתה נניח על הישגי הדף היומי בציונות הדתית. זה כלום. מה האידיאל החשוב ביותר? שהנשים פורצות דרך. פורצות גדר. לא תישאר מהציונות הדתית אבן על אבן ביום שבו יתגשם חזונה של אילת שקד, שהנשים ישלטו והגברים יהיו עושי דברן, כנועים לאישיותן היהירה.

כבר היום הציונות הדתית באיבוד דרך מוחלט. ספק עם היא קיימת. רק נציג אחד של המפד"ל של פעם, במפלגת ימינה. מייסדי המפד"ל ודאי מתהפכים בקבריהם, ויש להם על מה.

במגזר החרדי מתגאים ברוח ישראל ובמסורת הדורות, שאין אף אשה במפלגה, לא ביהדות התורה ולא בש"ס. כי שם יודעים את סדרי העדיפויות. שם יודעים שאם הנשים יכנסו, זה חורבן המשפחה היהודית ושל המגזר החרדי כולו. שם יודעים שבאידאל, מקומן של הנשים במטבח. כי טיפוח המשפחה הוא הערך העליון במטרתה של האשה היהודית.

אצל החרדים יודעים שרק בדיעבד מוחלט, בכורח הנסיבות, נשים חרדיות יוצאות לעבודה, בכל מיני מקצועות שלא היו פעם נחלתן של בנות ישראל. למה בכל זאת? אך ורק כדי שבעליהן יוכלו להיות אברכים וללמוד תורה, ובכך לקיים בית של תורה ולחנך על פיה דורות ישרים.
אילת שקד, ונשות הציונות הדתית, רוצות את ההיפך הגמור. מבחינתן, הקריירה היא הכל. המשפחה לא מעניינת. אם בכלל מקימים משפחה. והבעל? הרי לא יהיה לו זמן ללמוד תורה. הוא יהיה נושא כליה של אשתו הידוענית והיוצאת ברבים.

תוך זמן קצר, כל הגברים שם יהיו סמרטוטים שלהן. וכי הן, הפמיניסטיות יעריכו את לומדי התורה? הן יעריכו רק את הכוח. רק את השררה. את הפרסום. את השליטה על הגברים. את ההתפרקות. הן יבוזו לבעליהן, אם בכלל ירצו ללמוד תורה. יש להניח שגם הם עוד יושפעו מנשותיהן.

שקד מובילה את הציונות הדתית אל עברי פי פחת, והיא עושה זאת כל הזמן. לא מרפה. אין לה שום ערכים יהודים. היא לא רשעית. היא בורה מוחלטת, ושאפתנית מאין כמוה לעשות הכל לשינוי פני הציונות הדתית, שפעם היתה מפלגה של בני תורה, ולהפוך אותה למפלגה ליברלית של תומכי מחללי שבת ונישואים וגיורים ליברלים.

עכשיו זה כבר התחיל ללכת לה. לא פלא שההישג הכי חשוב של המיזוג, הוא מספר הנשים הגבוה שהולך לעשות קריירה, ולהרוס את הבית הציוני הדתי לדורות.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פמניסטיות

    לצערנו זה חדר כבר גם לציבור החרדי ולכן אנחנו רואים הרבה רווקות מאחר שאי אפשר להינשא לפני שיש תואר וכשיש תואר אז האם אתחתן אם בחור כזה וכזה הרי מה הוא עשה כבר בעוד אני יש לי תואר וכו

    י |
    הגב
  2. איילת

    אין כמו איילת שקד

    אהיה מוכן להיות שמרטוט שלה
    העיקר להיות שלה

    דודי לב |
    הגב