כל מה שכדאי לדעת על ביטוח רכב

גורמים רבים יכולים להשפיע על שיעור ביטוח הרכב שלכם המחירים משתנים ואתם יכולים לחסוך!

 

מומחים אומרים לכם לעתים קרובות לקנות ביטוח רכב ברמת מחיר שתוכלו להרשות לעצמכם. זה כנראה לא מועיל אלא אם כן אתם מכירים את היסודות של ביטוח רכב – ועל אילו כיסויים אתם לא יכולים להתקמצן.

השוו הצעות מחיר לביטוח רכב רק כאשר אתם מבינים את הכיסויים הטובים ביותר עבורכם. לפני שאתם מחפשים ביטוח רכב, כדאי להבין אילו כיסויים מתאימים לכם.

כמה כיסויים מועילים ביותר הם הזולים ביותר

על פי חוק, ביטוח חובה הוא ביטוח שאתם חייבים לרכוש, והמחיר שלו נקבע בהתאם לגיל הנהג, היסטוריית תביעות, ותק נהיגה, ושיקולים נוספים.

הביטוח המקיף יהיה בדרך כלל היקר ביותר מבין סוגי הביטוח האחרים, השוו את עלות הביטוח המקיף לרכב שלכם עם רכיבים כמו גניבה, שריפה והשחתה.

גורמים רבים יכולים להשפיע על שיעור ביטוח הרכב שלכם

חברות ביטוח משתמשות בקריטריונים רבים ושונים בבחינת בקשת ביטוח רכב במהלך תהליך שנקרא חיתום. לכל חברת ביטוח יש מסלולים שונים ביחס לאילו קבוצות של נהגים הן רוצות לקבל וכמה לגבות מאותן קבוצות בהן הן רואות סיכון גדול יותר.

ההנחיות שונות עבור כל חברה, כלומר, שתי חברות שמשוות בין אותו נהג, יכולות להגיע למסקנות שונות באופן משמעותי, והשיקול העיקרי הוא היסטוריית תביעות של נהגים.

בשלב זה, חברת הביטוח תבדוק את רישומי הרכב כדי לראות כמה תאונות הוא עבר. חברות ביטוח משתמשות גם בדוח היסטוריית ביטוח על מנת לבדוק אם הנהג הגיש תביעות ביטוח רכב כלשהן, ולמרות שתאונות יכולות להשפיע רק על התעריפים שתקבלו במשך כמה שנים, חברות רבות יסתכלו על תקופות ארוכות יותר בבואן להחליט אם הן רוצות להציע לכם ביטוח.

מחירי הביטוח משתנים (הרבה) לפי החברה

תעריפי ביטוח רכב שונים באופן משמעותי מחברת ביטוח אחת לאחרת. הסיבה לכך היא שכל חברת ביטוח משתמשת בנוסחה משלה על מנת להעריך סיכון ולהחליט מה אתם משלמים עבור הכיסוי. המשמעות היא שלשני מבטחים לא יהיו מחירים זהים לאותה פוליסה – לעתים קרובות, ההפרש הוא מאות שקלים. לכן, אם לא תשוו מחירים, אתם עלולים לשלם יותר.

ביטוח רכב הוא עסק תחרותי ביותר ואחת הדרכים היעילות להפחתת עלויות הביטוח היא פשוט להשוות מחירים ותנאים. הנהגים צריכים לחפש חברת ביטוח שתספק מחיר טוב יחד עם שירות מעולה.

השוואת נתונים מונעת הרבה "כאבי ראש"

התוכנית הטובה ביותר היא להחליט לאילו כיסויים ואפשרויות אתם זקוקים ולהשוות את המחירים, כך שתוכלו למצוא ביטוח רכב זול שעדיין מספק כיסוי הולם. אתר Wobi מציע לכם אפשרויות נרחבות ויעילות להשוואת מחירים ונתוני פוליסות בעולם ביטוחי הרכב, וכמובן עם אפשרות רכישת פוליסת הביטוח המתאימה לכם, בהליך קל, מהיר ומאובטח.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *