6 דברים שנשים עושות טוב יותר מגברים

את מאוד עסוקה. מג'נגלת בין קריירה לאמהות לזוגיות ועושה כמעט הכל על עקבים. מידע חשוב ותמציתי על מה הכי מטריד אותנו. אגב, לא תתפלאי לשמוע שאת נוהגת טוב יותר מכל גבר

דיבור: נשים נוטות להשתמש ביותר מילים מגברים. רגע, את זה ידענו כבר. אבל עכשיו גולת הכותרת מגיעה – אם את רוצה להצליח בתחום העסקי, דברי לפחות 25% פחות ממה שאת מדברת עכשיו ותראי מה התוצאות יהיו. קחי את הזמן לפני שאת עונה על שאלה ותבני את הטענה שלך. עצרי ותגידי, "שלושת הנקודות שאני רוצה לסקר הן" והיצמדי לשלוש נקודות בלבד. אבל איך שלא יהיה, קצרה ותמציתית או ארוכה ומפורטת: אל תפחדי לתת לקולך להישמע.

תזונה: תתחילי לאכול כמו אישה! על פי מחקרים שנערכו אין ספק שקיימת תזונה מגדרית – את רוצה יותר שוקולד ומשהוא מתוק ליד הקפה, כשהגברים יעדיפו סטייק. לאישה קשה יותר לרדת במשקל וזו עובדה מדעית. ולכן, יש להתייחס לדיאטה מבחינה פיזיולוגית והתנהגותית. אז הגדילי את כמות הסידן, אומגה 3, פרוביוטיקה ומים שאת מכניסה לגוף וכבר תתחילי להבחין בשינוי.

אם את רוצה להוריד קילו או שניים, הנה הוראות בקטנה: אל תמנעי מארוחת בוקר כי את מנסה לסחוב את עצמך עד הצהריים, אל תאכלי ארוחה אחת ביום כדי לחסוך בקלוריות כביכול, אל תעשי דיאטה שמבוססת על אכילה של מוצר אחד בלבד (זה לא בריא וזה גם משעמם), אל תכניסי לתוך ביתך את השוקולדים האהובים עלייך, והפסיקי לאכול שלוש שעות לפני השינה.

ריבוי משימות: כמו, נשים שמטפלות בבית ובילדים יכולות להסיע את הילדים לפעילויות תוך כדי שיחות טלפון ועוד.  זה קשור לזה שאנחנו מתפקדות כאימהות וצריכות, או יותר נכון, חייבות לג'נגל בין מספר דברים אם אנחנו רוצות לנהל חיים תקינים. וזה הוכח מחקרית.

ללמוד דברים חדשים: נשים יותר טובות בעיבוד מידע חדש. אנחנו יותר קשובות, גמישות (הפעם בשכל) ויותר מאורגנות.

נוהגות טוב יותר: כן כן, למרות התפיסה המוכרת שנשים נוהגות גרוע, זה פשוט לא נכון. אנחנו אולי נוהגות גרוע יותר בעיני גברים, בסופו של דבר, לגברים יש 77% יותר סיכוי למות בתאונת דרכים מאשר לנשים.

נשים חולות פחות מגברים: מבחינה סטטיסטית, נשים פחות חולות מגברים ויש להן מערכת חיסונית חזקה יותר. האשם העיקרי במקרה הזה הוא כנראה הטסטוסטרון.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *