כנס שיווק דיגיטלי יערך בנמל יפו

ביום רביעי, ה-29 באפריל, יערך כנס השיווק הדיגיטלי המוביל והגדול ביותר בישראלבמרכז "נא לגעת" בנמל יפו. הכנס הוא אירוע בן יום אחד, במסגרת שבוע של אירועים שונים

 

ביום רביעי, ה-29 באפריל, יערך כנס השיווק הדיגיטלי המוביל והגדול ביותר בישראל – AdTech Summit –  במרכז "נא לגעת" בנמל יפו. הכנס הוא אירוע בן יום אחד, במסגרת שבוע של אירועים שונים העוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי; אחד מהתחומים המתפתחים בקצב המהיר ביותר בתעשיית ההיי-טק המקומית והעולמית.

 

הכנס מושך מספר רב של משתתפים מתחום השיווק הדיגיטלי, מהארץ ומחו"ל, בעלי עמדות מגוונות. מטרת הכנס היא לאפשר שיח פתוח ומעמיק בין המשתתפים- סטארטאפיסטים,  מפרסים, נציגי סוכניות יח"צ ופרסום, מותגים ורשתות שיווק- בנושאים העדכניים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. בכנס השנה צפויה השתתפות משמעותית של נושאי עמדות מפתח ובכירים בתחומם, אשר יחלקו מנסיונם במסגרת אירועי השולחן העגול, הפאנלים והאירועים החברתיים השונים.

 

במסגרת הכנס תינתן למשתתפים הזדמנות נדירה לא רק להיפגש עם בכירים בתחום השיווק הדיגיטלי אלה גם לאפשר עבורם תהליך של למידה משמעותית. תכני הכנס נבחרו בקפידה על-ידי המארגנים, המגיעים עם נסיון וידע רב, ומתוך מחשבה פרקטית להעניק למשתתפיו כלים ישומיים להבנה של התחום ולהתפתחות בו. כך, ינתן דגש בכנס על פיתוח חשיבה עסקית-אסטרטגית בתחום טכנולוגיות השיווק הדיגיטלי, ניתוח של הישגיהם חסרי התקדים של חברות וטכנולוגיות מצליחות בשוק, הבנת דרישותיהם וצרכיהם של לקוחות מתחום הפרסום והתאמת פתרון טכנולוגי יעיל ומדויק עבורם. כמו כן, יהנו משתתפי הכנס מפלטפורמת נטוורקינג ענפה וכמעט חד-פעמית, שתאפשר להם לשתף ולקדם את רעיונותינם בתחום וליצור קשרי עבודה משמעותיים עבורם.

 

במהלך הכנס יתקיימו מספר אירועי שולחן עגול ופאנלים של מומחים אשר יעסקו במגוון הנושאים הבוערים לתחום השיווק הדיגיטלי כגון: מאפיני שוק הפרסום הדיגיטלי, פרסום נאטיבי (Native Advertising), פרסום מובייל וקרוס-סקרין (Cross-screen), ההיבטים והאתגרים הטכנולוגיים בתחום השיווק הדיגיטלי ועוד. באירועים אלה צפויים להשתתף שמות גדולים בתחום מחו"ל, ביניהם: Amanda Johnson, סמנכ"ל שיווק אינטגרטיבי ב-Here Media; Bobby Singh, סמנכ"ל אסטרטגיה דיגיטלית, מבצעים ומודיעין עסקי ב-BET, חברת בת של Viacom; Akin Babayigit, ראש תחום שותפויות אירופה, המזה"ת ואפריקה, בפייסבוק; Jeff Kupietzky, מנכ"ל חברת PowerInbox; Stan Massueras מנהל מכירות בכיר בטוויטר-אירופה.

 

מארגני הכנס תרמו מנסיונם העשיר בכדי להרכיב תוכנית שתעניק למשתתפיו תכנים רלוונטים ומשמעותיים אשר יועברו על-ידי מובילי התחום מהארץ ומהעולם. יו"ר הכנס – אלי מנדלבאום – מנכ"ל ומקים חברת PluggedIn, המעניקה שירותי יעוץ עסקי ואסטרטגי לסטארט-אפים בתחום המדיה הדיגיטלית. אלי הינו בעל נסיון עשיר בארגון כנסי עבודה ותוכן איכותיים בתחום ההייטק הן בישראל והן בארה"ב. הוא עובד באופן צמוד עם חברות סטארט-אפ, מפרסמים וסוכנויות שונות. סיו"ר הכנס – אריאל שפירא – הינו יזם ושותף להקמה של מספר סטארט-אפים, מוביל את קבוצת ASSA לזיהוי רעידות אדמה בעזרת בעלי חיים ומשמש כיועץ בתחום הניו-מדיה. אריאל מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ומרצה בתחום השיווק והניו-מדיה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.