כשבני ברק אירחה אנשי תקשורת זרים(תיעוד)

משרד הכלכלה ערך סיור לעשרים אנשי תקשורת זרים בחברות הייטק ישראליות הפועלות במגזר החרדי במטרה להציג לעולם את הפיתוחים הישראלים ולפתוח את השוק הישראלי למשקיעים חדשים. {צפו בתיעוד}

בני ברק לא רק עיר תורה: משרד הכלכלה ערך סיור לעשרות אנשי תקשורת זרים במטרה להציג את הכלכלה הישראלית למשקיעים פוטנציאלים בעולם.

במסגרת הסיור התמקדו הכתבים הזרים בהתפתחות שוק הייטק החרדי והשילוב של חרדים בתחום.
הכתבים מכלי תקשורת מרכזיים בארצות הברית ואירופה בהם ה'טיימס', 'טלגרף', 'יו אס טודיי', סוכנות הידיעות 'בלומברג' ועוד ביקרו בחברת ההייטק קידום פלוס וב'מרכז להכוון תעסוקתי' של משרד הכלכלה ועיריית בני ברק לשילוב תעסוקת חרדים ולמדו על סביבת העבודה החרדית.

במהלך הסיור התעניינו הכתבים על המגבלות של העבודה החרדית ולמדו על היתרונות והמאפיינים של החברה החרדית.

הכתבים התעניינו בנושא שוויון הזכויות והפערים המגדריים בחברה החרדית והופתעו לגלות כי בחברה, ישנן מנהלות המשמשות בתפקידים בכירים.

עניין נוסף עליו הופתעו לשמוע הוא החיבור של ציבור זה לאינטרנט ועבודה על בניית אתרים ועיצובים בטכנולוגייה מתקדמות לצד השמירה על אורח חיים חרדי אדוק ומסורתי.
דבורי, אחת העובדות בקידום פלוס, הסבירה לכתבים כי "כשהגעתי לחברה והתחלתי לעבוד על טכנולוגיות מתקדמות זה היה חדש לי אבל מהר מאוד בעזרת הכוונה נכונה נכנסתי לעבודה וכיום אני מרגישה שאני שולטת בכל הטכנולוגיות והחידושים הרלוונטיים בתחום".

מנכ"ל החברה עמיחי יוזן הסביר לכתבים כי הצמיחה של החברה גדלה בקצב משמעותי בשל תפוקת העובדים החרדים. "השנה אנו צפויים לגדול למחזור כספי של למעלה מעשרה מיליון שקלים בעקבות זכייה במכרז של משרד הכלכלה ובעקבות התפוקה של העובדים החרדים המגלים מסירות כחלק מהתפיסה הדתית שלהם ביחס לעבודה, כחלק מהרצון של לא לגזול זמן עבודה מהבעלים".
לדברי יוזן השוק החרדי הוא הדבר בשוק התעסוקה בישראל. "מדובר בשוק עם אין ספור כשרונות שרק צריך לגלות וללטש באופן שתואם את אורח חייהם והתוצאה מובטחת".

20160114_122426

20160114_123418

20160114_123132

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.