כתב אישום הוגש נגד "רמי לוי תקשורת"

"לחברת סלולר יש יכולת מעקב וחדירה לפרטיות של אנשים במשך ארבע שנים, היה שימוש קבוע לצרכים אישיים במערכות הללו"

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד חברת "רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ", נגד מנהלה אופיר אטיאס ונגד אחראי אבטחה בחברה, שלמה ג'וליאן. מכתב האישום עולה כי השניים ניצלו לרעה את מערכות האיכון והפקת פלטי שיחות לצרכים אישיים ועסקיים. מוקדם יותר השבוע פורסם כי התיק נגד רמי לוי, נגד סמנכ"ל התפעול בחברה ונגד עובד נוסף, נסגר.

תחילתה של הפרשה באלקנה אלון, שניהל את חברת הסלולר של לוי במשך ארבע שנים,כאשר פרסם פוסט שטען כי הרשת מתנהלת בצורה פלילית לכאורה כשמידע של לקוחות ובעיקר של עובדים מוצא ממערכת לאבטחת מידע כל זאת לטובת מעקבים אחרי העובדים.

בתגובה לטענות העלה רמי לוי את תגובתו אז כי אלקנה גנב ממנו סחורה וכספים בעת שעבד בחברה וכעת הוא מנסה לכאורה לסחוט אותו.

בראיון לטלוויזיה אמר אלון כי: "לחברת סלולר יש יכולת מעקב וחדירה לפרטיות של אנשים. אם שב"כ או המשטרה רוצים מידע, הם באים לחברת הסלולר עם צו שופט. ברמי לוי שיווק השקמה והתקשורת, במשך ארבע שנים, היה שימוש קבוע לצרכים אישיים במערכות הללו".

עוד טענה קשה שהעלה אלון: "שרמי היה צריך מידע על אנשים ספציפיים, הוא היה פונה לאדם שאמון על המערכות האלה ומנחה אותו להוציא (מידע)… (על) עובדים של החברה ואנשים מבחוץ שהיו לו דין ודברים איתם".
רמי לוי מסר אז בתגובה: "לא היו דברים מעולם. בשעה זו מתבררות במשטרת ישראל תלונות על סחיטה באיומים, גניבה ואיומים על ספקים נגד אלקנה אלון בגין תלונה שהגשנו נגדו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *