לאור הפלונטר: המסר שהעביר נתניהו לחרדים

בישיבת ראשי גוש הימין שנערכה ביום שלישי, פנה ראש הממשלה נתניהו אל ראשי מפלגות החרדיות וביקש להם להוריד מעט את מפלס ההתקפות נגד ליברמן ולעבור לשיח של פיוס ואחדות.

 

האם בעקבות המצב הפוליטי הסבוך, מנסה ראש הממשלה נתניהו לצרף חזרה את ישראל ביתנו והעומד בראשה אביגדור ליברמן לגוש הימין? על פי הדיווח בעיתון יום ליום התשובה חיובית.

על פי הדיווח של העיתונאי ישכר זלמנוביץ' ביום ליום, בישיבת ראשי גוש הימין שנערכה ביום שלישי, פנה ראש הממשלה נתניהו אל ראשי מפלגות החרדיות וביקש להם להוריד מעט את מפלס ההתקפות נגד ליברמן ולעבור לשיח של פיוס ואחדות.

במהלך הישיבה הסביר נתניהו כי המצב הפוליטי, שמאז הסתבך אף יותר עם ירידת גוש הימין ל-58 מנדטים, עשוי להיפתר רק אם ליברמן ומפלגתו או לחילופין מפלגות העבודה-גשר יחברו לנתניהו ולגוש הימין. "צריך לתת צ'אנס לליברמן, תמעיטו את ההתקפות נגדו", ביקש נתניהו.

על פי הדיווח ביום ליום ראשי המפלגות החרדיות אומנם לא דחו את הצעתו של נתניהו אך הם לא שמחו לשמוע את ההצעה הזאת, גורם בכיר ביהדות התורה הסביר לעיתון כי אין באמת אפשרות לשבת עם ליברמן, בזמן שהוא רמס את כבודו ואת החברות האישית החזקה שהיה לו עם יו"ר ש"ס השר דרעי, או אחרי קמפיין אישי שניהל נגד ח"כ גפני. יצויין כי בכניסה לישיבת ראשי הבלוק אמר השר ליצמן כי אינו יודע בכלל מי זה ליברמן. "אחרי כל זה, כפי שאתה מבין, הסיכוי למהלך כזה הוא אפסי", הסביר הגורם, אולם עם זאת חשוב להדגיש כי בראיונות לכי התקשורת השונים מבהירים ראשי המפלגות החרדיות כי דין ליברמן אינו כדין לפיד ועל הצטרפותו לממשלה, לא הוטל ווטו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *