לאחר פטירת האב: וינרוט ממזג את משרד העו"ד

משרד עו"ד ד"ר י. וינרוט ושות' מתרחב: המשרד ימזג לתוכו את משרד הבוטיק בן יעקב, בן יוחנה ושות'.

משרד עו"ד וינרוט בראשותו ובניהולו של עוה"ד ד"ר יחיאל וינרוט, הודיע היום (ד') על מיזוג משרד הבוטיק בן יעקב, בן יוחנה ושות', לתוכו.
מדובר במיזוג ראשון שמבצע משרד וינרוט מאז שהוקם לפני למעלה מ-35 שנה על ידי עוה"ד ד"ר יעקב וינרוט ז"ל.

עוה"ד בן יעקב שיעמוד בראש מחלקת הנדל"ן במשרד החל את דרכו במחלקת הנדל"ן של משרד יגאל ארנון ושות' ובהמשך פתח משרד עצמאי יחד עם שותפו עו"ד בן יוחנה. עו" ד בן יעקב הינו חבר בוועדת קניין ומקרקעין של לשכת עורכי הדין והוא עוסק בקשת רחבה של תיקים בתחום הנדל"ן, מייצג לקוחות בעסקאות מקרקעין מורכבות, הליכי תכנון ובנייה וליווי פרויקטים רבים של בניה למגורים ולמסחר, הן כמייצג מטעם חברות קבלניות ויזמיות, והן מטעמם של רוכשים ומשקיעים בין היתר גם בתחום ההתחדשות העירונית.
עו"ד בן יעקב מכהן גם ב-advisory board של מספר חברות היי-טק, והוא מלווה חברות רבות בתחום העסקי-מסחרי בטווח רחב של סוגיות מסחריות ורגולטוריות (לרבות פיתוח עסקי, אסטרטגיות, מימון, וכו'), בכל שלבי התפתחות החברה, ובדגש על תחום ההיי-טק.

עו"ד אורי בן יוחנה שינהל את המחלקה המסחרית ומחלקת דיני עבודה במשרד, הוא בעל ניסיון נרחב בליטיגציה אזרחית מסחרית, ומעניק לווי משפטי שוטף, ייעוץ וייצוג בעסקאות מיזוג, רכישה, גיוס הון, סחר חוץ, ולווי וייצוג שוטף לבעלי מניות, דירקטוריונים, חברות, רשויות, ועמותות תוך תכנון אסטרטגי מוקפד במגוון מיזמים מסחריים.

משרד וינרוט ושות׳ הוקם בשנת 1974 ומאז נמנה על המשרדים המשפיעים בישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *