לאן ישראלים אוהבים לטוס לחג הפסח?

חג האביב הוא עת של חירות לא רק לחובבי ההיסטוריה של ישראל. בחג החירות מגיע לה חופשה אידיאלית למטרות טיול ונופש בחו"ל. הכל מתחדש, פורח ומלבלב. מזג האוויר יכול להיות נפלא, אם יודעים לאן כדאי לטוס והיכן כדאי לבקר. ידוע כי הישראלים אוהבים מאוד טיסות זולות לחו"ל. הפעם נראה גם לאן ישראלים אוהבים לטוס בפסח, לטיול זוגי או משפחתי

אין כמו הולנד באביב

מי שרוצה לשלב בין טיול אביבי מלהיב לבין טיסות זולות לחו"ל ישמח לדעת שחוכמת ההמונים יכולה להוביל אותו להולנד. הולנד בכלל ואמסטרדם בפרט הם אולי המקום מספר אחד בעולם לחגוג את פריחת האביב. עוד לפני מאות שנים שווקי הולנד היו מפורסמים בפרחים הנהדרים שלהם והצבעוני המפורסם הוא רק אחד ממיני הפרחים שאותם ראוי לציין. הולנד, כמדינה גשומה למדי, חווה בתקופת האביב תקופה של יובש יחסי. זוהי התקופה שבה המדינה מתכסה בשמיכה ירוקה ובפרחים צבעוניים. הטמפרטורה בעונה זו של השנה מושלמת – לא קר מדי ובוודאי שלא חם.

בכלל כדאי לדעת שאמסטרדם הפכה בשנים האחרונות לחביבה מאוד לא רק על צעירים. גם משפחות מגיעות לשם, לצד צעירים לפני צבא וזוגות רומנטיים שרוצים ליהנות מאווירת ארצות השפלה. מלבד פרחי הצבעוני שיש הרואים בו את הפרח הלאומי אפשר ליהנות בשווקים, בפארקים העירוניים ולקנח בשיט בתעלות היפות של העיר. ואם אתם מחפשים עוד סיבות להגיע, שימו לב מדוע הישראלים כל כך אוהבים להמריא לאמסטרדם. באביב ניתן להגיע למגוון אירועים המוניים, אירועי ריקודים, פסטיבל דובדבנים, תהלוכות ומיצגים. לחובבי הקפה, אין ספק כי בתי הקפה המפורסמים של אמסטרדם יספקו חוויה מרנינה. מומלץ לחפש מקום השוכן לצד אחת התעלות ולשאוב את ניחוח הקפה המגיע עם ניחוח החיים הטובים. אם מדובר בנסיעה משפחתית, שווה לבקר וללון באחד מכפרי הנופש היפים שהולנד ידועה בהם. בחלק מכפרי הנופש הללו ניתן למצוא דירות מאובזרות ובחוץ פארק מים, שבילים לאופניים ועוד חוויות.

ספרד באוויר, רעיון מלהיב

אם באמסטרדם כבר הייתם ואתם מחפשים לאביב הקרוב טיסות זולות לחו"ל, יש עוד מקומות שווים שאליהם רבים אוהבים לטוס. ספרד ובפרט סביבותיה של מדריד היפה, היא יעד מעולה לתקופה זו של השנה. זו התקופה שהחום הספרדי עדיין רחוק וכך גם מזג האוויר הסוער. מומלץ לבקר בארמון המפורסם של מדריד ובמגוון המוזיאונים. בעונה זו של השנה מתקיימות ברחבי העיר כל מיני תהלוכות ויש גם קונצרטים שחלקם מתקיימים בחוץ ואף פתוחים ללא תשלום. אם אתם אוהבים לסייר גם בכנסיות ובבתי כנסת באירופה, תשמחו לדעת כי בחלק מהאתרים הללו נוהגים לקיים אירועים אביבים לקהל הרחב. לפני הטיסה שווה לברר לגבי אירועים משתנים שנהוגים באביב. בין היתר, יש הפנינגים עם אמני רחוב, להקות נודדות, להטוטני אקסטרים וכן גם אירועים תרבותיים במיטב המוזיאונים והגלריות.

איטליה באביב, פסח תענוג

גם איטליה הינו מקום מומלץ מאוד לטיסה בעונת האביב, בפסח. יש שם פסטות נהדרות ופיצות נפלאות, אבל גם הרבה הרבה יותר. היא מושלמת לצעירים, למבוגרים, לכל המשפחה. אפשר לבקר ברומא, עם כל נפלאותיה ההיסטוריות אבל סוג אחר של טיול אהוב במיוחד על משפחות הוא באזור הצפוני יותר. אזור האגמים של איטליה מזמן נוף קסום ושפע אפשרויות. ההרים ופסגותיהם המלבינות שברקע, האגמים הצלולים, כל זה מהווה מסגרת נהדרת ליופי של תעסוקה מהנה. אפשר לרכוב על אופניים בטבע, לצאת לשיט, לצאת לטיול בהרים או לבלות בפארקי השעשועים. אם אתם טסים עם ילדים, אל תוותרו על גרדלנד, פארק השעשועים הכי גדול, נוצץ ומפורסם באיטליה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *