"לא יודע": נתניהו שינה שוב את עמדתו לגבי עוצמה יהודית

ראש הממשלה שוב שינה את עמדתו לגביי עוצמה יהודית: "אנחנו לא יודעים אם תעבור". גורמים בעוצמה מעריכים: "סקרים פנימיים חדשים שנערכו גרמו לראש הממשלה לשקול מחדש את דעתו"

 

ראש הממשלה נתניהו משנה שוב דעתו לגביי עוצמה יהודית: בשידור חי שקיים בדף הפייסבוק שלו, יחד עם סוקר קמפיין הליכוד ג'ון מקלוקלן, נשאל ראש הממשלה בין היתר "האם יש סיכוי אמיתי לעוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה?" ראש הממשלה השיב: "אנחנו לא יודעים", כשהסוקר מקלוקלן עצמו אמר "it's to close right now" – "זה קרוב מידי עכשיו", כשהוא ככל הנראה מתכוון לסיכויה של עוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה.

דבריו של נתניהו מגיעים לאחר שבהתייחסות לעוצמה יהודית נקט מספר פעמים עמדות שונות לאחרונה, כאשר בימים האחרונים אמר ראש הממשלה כי לעוצמה יהודית אין סיכוי לעבור את אחוז החסימה, וימים קודם לכן אמר שבסקרי הליכוד עוצמה יהודית עוברת.

גורמים בעוצמה יהודית מתייחסים לדבריו של נתניהו ואומרים: "ככל הנראה סקרים פנימיים חדשים שתוצאותיהם הגיעו היום לעיניו של ראש הממשלה בהם עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה גרמו לראש הממשלה לשקול שוב את עמדתו לגביי עוצמה יהודית".

הגורמים מוסיפים: "ראש הממשלה יודע שעוצמה יהודית היא הסיכוי היחיד שלו להקים ממשלת ימין, וככל הנראה, כאמור, בשל כך החליט שוב לשקול מחדש את עמדתו כלפינו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *