"לא סוגרת את הדלת בפני גנץ"

על רקע הסקרים המאכזבים – חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס התייחסה למגעים עם יו"ר מפלגת "חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, והביעה ביקורת על ראש הממשלה נתניהו וטענה כי ייתכן וגנץ מתאים יותר ממנו לתפקיד

יו"ר מפלגת גשר, חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, שזכתה בשישה מנדטים ברוב הסקרים לפני כמה חודשים הולכת ודועכת. ברוב הסקרים שנעשו לאחרונה היא לא עוברת את אחוז החסימה.

בראיון ששודר אמש (חמישי) בחדשות ערוץ 13, התייחסה אבקסיס למגעים עם יו"ר מפלגת "חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, והביעה ביקורת על ראש הממשלה נתניהו וטענה כי ייתכן וגנץ מתאים יותר ממנו לתפקיד.

" "אני חייבת להגיד שניתקתי את המגע בעיקר משום שהנושאים בתוכניות, עליהם עבדתי ברצינות רבה, צריכים גיבוי של מפלגה שלמה כדי שיוכלו לבוא לידי ביטוי. אם היינו מקבלים את ההבטחות ואת היכולת שלנו לביצוע של אותן תוכניות ביום למחרת, והייתי בטוחה שבאמת שזה יקרה… אין פה עניין של אגו או עניין אישי, אלא עניין של איך אנחנו משנים את התמונה. לא עשיתי כל מה שעשיתי כדי להפוך שוב פעם לשולית בנושאים הביטחוניים והמדיניים, או נושאים שמעניינים את הפוליטיקאים ופחות נוגעים לחיים שלנו". אבקסיס אומרת עוד כי "אני אף פעם לא סוגרת דלת". לטענתה, "אני יכולה לשים את אורלי לוי-אבקסיס בצד תמיד אם יש סיכוי שהחזון יגיע לידיי ביטוי".

על מצבה בסקרים, אמרה אבקסיס כי "בסקר אחד או שניים אנחנו באמת מגרדים את אחוז החסימה, יחד עם "כולנו", "ישראל ביתנו" ומפלגת העבודה, שהיא אחת המפלגות הכי ותיקות".על שר האוצר המכהן, משה כחלון, אמרה כי "מבחן התוצאה שלו לא עבד, הוא לא עשה את הדברים נכון. כלום לא קרה במשך ארבע שנים, כשהוא היה שם על השאלטר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *