"לא תעשה סלפי, לא תשלח וואטסאפ…"

"לא תעשה סלפי, לא תשלח וואצפ… הילדים שלכם מכירים רק את הדברות האלה?", כך נפתח הקמפיין המקורי של חב"ד בערוצי הרדיו הכלליים, במטרה להזמין הורים לבוא עם ילדיהם לשמיעת עשרת הדברות בחג השבועות

"לא תעשה סלפי, לא תשלח וואצפ… הילדים שלכם מכירים רק את הדברות האלה?", כך נפתח הקמפיין המקורי של חב"ד בערוצי הרדיו הכלליים, במטרה להזמין הורים לבוא עם ילדיהם לשמיעת עשרת הדברות בחג השבועות.

"מבצע שבועות", כך מכנים בחב"ד את הקמפיין השנתי להזמנת ההורים וילדיהם לשמיעת עשרת הדברות. את המבצע יזם בשעתו כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל במטרה שכל ילד יהודי ישמע את עשרת הדברות בבית הכנסת.

לפני קרוב לארבעים שנה קרא הרבי "שכל הילדים והילדות מבן חודש ומעלה – ואפילו רכים יותר, יתלוו להוריהם לשמיעת קריאת התורה בכלל, ובפרט בשעת קריאת עשרת הדברות בחג השבועות, במקום קדוש, בציבור ובמעמד כמה עשיריות מישראל, בהקדמת ברכה לפני הקריאה ואחריה – הרי זה בדיוק כמעמד נתינת התורה בהר סיני".

במטרה להנגיש את החוויה, שלוחי חב"ד עורכים תכנית מיוחדת תחת הכותרת "שבועות 10", שנועד להגביר את החשיפה לקריאה הקדושה, באמצעות הגרלות על פרסים יקרי ערך בין המשתתפים בכל רחבי הארץ.

שלוחי חב"ד ישתמשו כמידי שנה בחומרי הסברה מרהיבים, מבית צעירי אגודת חב"ד, לכינוסי עשרת הדברות ומסיבות שבועות, טקסי מתן תורה לילדי מוסדות החינוך ושיעורים לליל שבועות.

וגם המבוגרים לא ישארו בצד. "אגף המבצעים" של חב"ד, הפיק לקראת חג השבועות מארז מהודר, הכולל ספר תהילים מבואר, מלווה בפניני חסידות. הערכה ארוזה בשקית בת מעוצבת. לצד התהילים מוגשת אריזת מעוצבת עם קוביות שוקולד. המארז יחולק על ידי חסידי חב"ד במסגרת ביקורי בית, בבתי ידידים ומכרים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *