"לבטל את התקנה שלא מאפשרת לנהגים פרטיים להסיע אנשים בתשלום"

במהלך דיון סוער בוועדת המדע והטכנולוגיה ציינה הממונה כי מול בעיות התחבורה הקשות "על מדינת ישראל לאמץ כל רעיון של תחבורה שיתופית" ולבצע רגולציה בשוק המוניות. מ-1952 כמות המוניות עלתה פי 2, כמות המכוניות עלתה פי 300

דיון סוער בוועדת המדע והטכנולוגיה במסגרת ישיבת המשך בנושא 'הגברת התחרות באמצעות התחבורה השיתופית'.

יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב פתח את הדיון: "התכנסנו לדיון המשך כדי לקדם ולדחוף את נושא התחבורה השיתופית, שאנחנו יודעים שמבחינה חברתית תביא להוזלה משמעותית עבור האזרח וכן להקלה בהגעה לנקודות אליהן לא תמיד התחבורה הציבורית מגיעה, או לא מגיעה באופן רציף. ברמה המערכתית יש חשיבות בכל הנוגע לעומס בכבישים ולאיכות העבודה שיורדת לאחר שאנשים נשרכים בכבישים ומגיעים מותשים למקום עבודתם. ישנה גם חשיבות של איכות הסביבה וזיהום האוויר. הטכנולוגיה נותנת מענה לצורך שהיה קיים תמיד ואנחנו כבר רואים את השימוש בתחבורה שיתופית, לא ניתן לעצור זאת. כדאי שנגיע להסדרה לפני שיקובעו דברים בשטח ונאלץ לרדוף אחריהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.