לחזור לשגרת אכילה טובה לקראת הקיץ

אחרי כל הארוחות החגיגיות והנשנושים, ועוד קלוריות מהמימונה, רגע לקראת הקיץ שמתקרב, כדאי להתחיל להתרגל בשגרת דיאטה בריאה וטובה, ואם אפשר – גם להיפתר במהירות מכמה קילוגרמים שהתווספו. מצורף מתכון לסלט בריא לאחר אימון גופני

כמובן אחרי שניקינו את הבית מכל החמץ וכמובן שאין בית שלא צריך קניה רצינית שלאחר החג, כדי לקנות אוכל בריא במזווה. כמו: פירות, ירקות, מוצרי בסיס מזינים.

חשוב לתכנן את הארוחות במשך היום, כמו ניהול יומן, כך ברור לנו שנאכל בדיוק את מה שאנחנו צורכים ולא נתפתה לנשנושים כדילגנו על ארוחה.

מתוק כדאי להקפיד למתוק של אחרי הצהריים כמו תמר, מתוק איכותי ולא מבצקים.

שינה טובה תפקיד מכריע בחילוף חומרים תקין ובאיזון המזקל, כדי לסיים לאכול לקראת השעה 20:00 בערב ולאחר מכן להנות מתה צמחים או מים עם מקל קינמון

מחקרים מראים שמסגרת קבוצתית להרזיה מביאה תועלת מהירה יותר לדיאטה ושומרת על ההישגים לאורך זמן.

אימון גופני – הרבה אנשים חושבים שהמטרה של פעילות גופנית היא ירידה במשקל. לכן אנשים שמרוצים מהמראה החיצוני שלהם, בכלל לא רואים בזה צורך. אבל… אימון גופני הוא לא רק אמצעי להיראות רזה יותר או חטוב יותר, הוא יכול לשפר את מראה העור, את תפקוד הלב, את מצב הרוח וגם להטיב עם הקריירה.

לאחר אימון גופני, חשוב להזין את הגוף בחלבונים ורצוי בזמן הסמוך ביותר לאימון. "חלון ההזדמנות" המצומצם, בו חשוב לאכול, מקשה על הכנת ארוחה מושקעת ומלאה בחלבונים. המתכון הבא לסלט, מתאים במיוחד לזמן שלאחר האימון. המתכון פשוט, מהיר להכנה ואופטימלי לאכילה לאחר הפעילות גופנית. הוא בריא, מרענן, מלא בחלבונים מהחי ומהצומח ולא יגזול מהזמן היקר שלאחר האימון, בו חשוב לצרוך חלבונים וערכים תזונתיים שונים.

סלט שרי צבעוני, עלי בייבי ברוטב בלסמי בתוספת טונה בהירה בשמן דל נתרן
מצרכים:

  • 1 קופסת טונה סטארקיסט בשמן/שמן דל נתרן
  • תערובת עגבניות שרי חצויות מסוגים שונים
  • עלי בזיליקום קרועים
  • עלי בייבי
  • גרעיני דלעת קלויים

אופן ההכנה:

בקערת סלט לערבב את כל המצרכים ולשפוך מעל רוטב.

רוטב לסלט:

לערבב 3 כפות שמן זית, 1 כף חומץ בלסמי, 1 כף דבש ומלח.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.