הפרופסור מסית: "לחסום את מודיעין עילית ואלעד בגלל הקורונה"

שלא יעבדו עליכם: פרופ' עמירם גולדבלום, פרופ' אמריטוס באוניברסיטה העברית: פרסם פוסט מסית כנגד החרדים וטען שהדתיים מפיצים את הקורונה ואף מציג מפה של הערים החרדיות בהן מופצת הקורונה במטרה להוריד את אחוז ההצבעה בקרב הציבור החרדי.

פרופ' עמירם גולדבלום, פרופ' אמריטוס באוניברסיטה העברית: פרסם פוסט מסית כנגד החרדים וטען שהדתיים מפיצים את הקורונה ואף מציג מפה של הערים החרדיות בהן מופצת הקורונה במטרה להוריד את אחוז ההצבעה בקרב הציבור החרדי.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, כתב פרופ' גולדבלום: "מסתירים מכם את האמת בגלל הבחירות – הנגיף מתפשט במהירות בישראל מאז שקבוצת קוריאנים ביקרה במערת המכפלה, באיטליה חוסמים עיירות וערים כדי למנוע התרחבות ההדבקה, בישראל צריך לחסום את אלעד ובני ברק ומודיעין עילית וביתר עילית ונתיבות ובית שמש וכן שכונות גדולות באשדוד ובירושלים".

בפוסט נוסף כתב גולדבלום: "אזהרה – שימרו על חייכם !תיירים מקוריאה טיילו ללא כל פיקוח בישראל ונודע עתה שהם חולים בוירוס הקורונה.רשימת המקומות שהם ביקרו נמצאת בעיתונות. בין היתר- וירוס הקורונה הגיע איתם למערת המכפלה ומשם, באמצעות מבקרים יהודים מנשקי מזוזות -עבר לבתי כנסת רבים בישראל ולשכונות הדתיות והחרדיות. ירושלים, בית שמש, אשדוד, בני ברק, ביתר עילית ומודיעין עילית ועוד.

מי שרוצה לשמור על נפשו – לא מתקרב למזוזות, לא מניח תפילין בדוכנים ברחוב, לא נכנס בזמן הקרוב למקומות ציבוריים בשכונות דתיות וחרדיות — עד שיתברר שהנגיף בישראל חוסל – מומלץ להישמר מכניסה לבתי כנסת, מתנ"סים, אולמי חתונות, וגם…לקלפיות בבתי ספר ומקומות ציבוריים אחרים !דירשו במשרד הפנים קלפי בסביבה בטוחה !!". ע"כ הפוסט המסית .

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אנטישמי שלא ברא השטן!

    חבל שהוא לא טס לגרמניה – ישתלב שם יופי – והמבין יבין! יימח שמו!

    אוראור |
    הגב
  2. הפרופסר חייב לקחת הכדורים שלו דחוף

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. אוטואנטישמי נתעב

    אגב נשיקות לחי אל לחי הנהוגות במפגש בין מכרים . ודאי יותר מדבקת

    אוטואנטישמי נתעב. ההשפעה של הסרט הנאצי היהודי הנצחי (סרט, 1940) ניכרת בדבריו.
    "הסרט נוצר בהשראתו ועל פי הוראותיו של שר התעמולה יוזף גבלס,
    אחת מסצנות הפתיחה מראה צילום של שטף עכברושים הפורץ מפתח ביוב, המתחלף לצילום של המון יהודים ברחוב סואן בפולין. צילומי תקריב מתמקדים בתווי פנים חולניים ומעוותים, וקריינות מסבירה שכשם שעכברושים הם הסרח העודף ומפיץ המחלות של עולם החי, הרי היהודים הם המקבילה האנושית שלהם, מפיצי מחלות ושחיתות בקרב המין האנושי. אבל, ממשיך הקריין, שלא כעכברושים, ליהודים יש יכולת מדהימה לשנות את הופעתם כך שיידמו ל"פונדקאיהם" האנושיים ויתערבבו ביניהם. הצילום מתמקד בתמונות יהודים מזוקנים בלבוש יהודי מסורתי"
    (ויקי)

    חן |
    הגב