ליברמן: "אם יש מחלוקת, תטילו מטבע מי יהיה רה"מ"

יו"ר כחול לבן בני גנץ כי אמר כי יהיה מוכן לפשרות מסוימות על מנת להגיע להסכמות עם הליכוד להקמת ממשלת אחדות, ליברמן מציע פשרה משלו

"אני קורא לנתניהו ולגנץ להתעלות מעל כל השיקולים האישיים והזרים ולהקים ממשלת אחדות לאומית במהירות האפשרית", הצהיר בצהרים יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה. "מה שדרוש היום זו מנהיגות ויכולת להתעלות מעל כל שיקול זר. יש לכם ביחד 65 מנדטים, אתם לא זקוקים לאף אחד, תקימו ממשלה. אם יש מחלוקת, תטילו מטבע".

מוקדם יותר חשף יו"ר כחול לבן בני גנץ כי אמר כי יהיה מוכן לפשרות מסוימות על מנת להגיע להסכמות עם הליכוד להקמת ממשלת אחדות..

"אני קורא גם לנתניהו", אמר גנץ, "כבר כמעט חודש שאתה מסרב לדון בסוגיות המהות. בוא נקיים סוף סוף משא ומתן אמיתי, ישיר וכנה כי זהו צו השעה. בוא נדבר תכל'ס על מה שמעניין את אזרחי המדינה ולא רק על מה שמעניין אותך. לא יסלחו לנו אם לא נעשה את זה".

גנץ הודיע שבכוונתו להיפגש מחר עם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, לאחר שאיים כי אם אחד הצדדים לא יתפשר, הוא יתמוך בהקמת ממשלה בראשותו של המועמד הנגדי.

"אני קורא לנתניהו ולגנץ להתעלות מעל כל השיקולים האישיים והזרים ולהקים ממשלת אחדות לאומית במהירות האפשרית", הסביר ליברמן. "מה שדרוש היום זו מנהיגות ויכולת להתעלות מעל כל שיקול זר. יש לכם ביחד 65 מנדטים, אתם לא זקוקים לאף אחד, תקימו ממשלה. אם יש מחלוקת, תטילו מטבע".

"לא תרצו אותנו בקואליציה?", שאל ליברמן, "אני מבטיח שנצביע בעד הממשלה גם בלי להיות חברים בקואליציה. תקבלו 8 ידיים בונוס בלי לשלם על זה כלום. אין אסון גדול יותר מלהוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות שלישית".

"כל מה שמפריד בין ממשלת אחדות לסיבוב שלישי הוא החלטה אחת של ראש הממשלה להיפרד מכל הגוש החרדי-משיחי והחלטה של גנץ לקבל את מתווה הנשיא. לאחר שתגבשו את קווי היסוד, תקימו ממשלה, תאשרו את התקציב ותוכלו לצרף כל מפלגה שתרצו. כולם מוזמנים ואנחנו לא פוסלים אף אחד. זה בדיוק המתווה שפרסמתי במוצאי יום הכיפורים ואני דבק בו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *