ליברמן: "אם לנתניהו אין 61 – הוא יוחלף"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בשוהם והבטיח להדיח את נתניהו מראשות הליכוד. "לא יהיו בחירות בפעם השלישית כל המפלגות מבינות את המשמעות

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בשוהם והבטיח להדיח את נתניהו מראשות הליכוד. "לא יהיו בחירות בפעם השלישית כל המפלגות מבינות את המשמעות". ליברמן הצהיר עוד כי: אם נתניהו לא יקבל 61 המלצות אחרי השיחות אצל הנשיא, למחרת היום הוא לא יישאר יו"ר הליכוד".

ליברמן התייחס לפיגוע הקשה שהתחרש אתמול בבנימין ואמר: "פעם ראשונה ארגון טרור מפעיל אלימות נגד מדינת ישראל ובאמצעות הפעלת אלימות מביא הישגים משמעותיים: כסף, חומרים, חשמל ועוד". ליברמן המשיך: "חמאס הוכיח שבסופו של דבר ישראל תחת אלימות, תחת לחץ, תחת פיגועי טרור נסוגה לאחור. ברגע שחמאס הבהיר את זה לישראל, אנחנו רואים את אותו הדבר קורה ביהודה ושומרון".

"כשאני מסתכל על איך כרגע מטפלים במצב, הרי קודם כל היו צריכים לעשות סגר, כי ברור שמי שהפעיל את המטען נמצא שם באזור", טען ליברמן. "מיד היה צריך לעשות כתר על אזור בנימין ברדיוס של 20 ק"מ. מרוב הפחד ההנחייה של הדרג המדיני לצה"ל הייתה לא לעשות שום סגר".

ליברמן תקף את הממשלה: "תראו לאיזה אבסורד הגענו, הממשלה הודיעה לתושבי עוטף עזה שאין לה כסף ותקציב לשפץ את כביש 232, 'כביש הדמים' בעוטף עזה. במקביל מתחננים לאבו מאזן לקבל שני מיליארד ש"ח כדי לקנות שקט עד ה-17 בספטמבר. יש פה קריסה כוללת של התפיסה הביטחונית שלנו, של מאבק בטרור, של יוזמה, כל הזמן מגיבים ובמקום להכריע את הטרור מנסים לקנות שקט בהרבה מאוד כסף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *