ליברמן באשקלון: "נתניהו מנע ממני לחסל את הניה"

יו"ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, סייר לפני זמן קצר באשקלון וחשף כי ראש הממשלה הוא זה שעיכב את חיסול הנייה.

 

יו"ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, סייר לפני זמן קצר באשקלון וחשף כי ראש הממשלה הוא זה שעיכב את חיסול הנייה. ״אנחנו נפגשים כאן לא במקרה, כאן ב- 3.9.09, עמד בנימין נתניהו ונתן הצהרה בה הבטיח למוטט את שלטון החמאס".

ליברמן הוסיף "מה ראינו אתמול? ומה ראינו היום? כבר לא השליח הקטארי, אלא העוזר של השליח הקטארי מגניב כסף לרצועת עזה, לארגון הטרור חמאס, ואותו בנימין נתניהו משלם כופר, משלם דמי פרוטקשיין לארגון טרור, זה ההבדל בין נתניהו של 2009 לנתניהו של היום".

על חיסול הנייה אמר ליברמן ״אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד. אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט".

ליברמן טען עוד כי "כל מה שאנחנו עושים – במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה זה היה נתניהו".

במהלך הביקור באשקלון אמר ח"כ ליברמן שמפלגתו תפעל להכניס את אשקלון לאזור עדיפות א'. כמו כן, "בממשלה הבאה נדרוש להחיל את כל ההטבות של עוטף עזה גם על העיר אשקלון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *