ליברמן מאיים: "אם לא תהיה ברירה, נדיח את יו"ר הכנסת"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מאיים כי ייאלץ להדיח את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שמסרב לזרז את הליך החסינות. 

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מאיים כי ייאלץ להדיח את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שמסרב לזרז את הליך החסינות. "דבר אחרון שאני רוצה זה עימות עם יו"ר הכנסת", אמר ליברמן בדברים  שנשא בועידת 'ידיעות אחרונות', "אבל אם לא תהיה ברירה, נלך לעימות איתו ונעשה את הכל כדי להקים את ועדת הכנסת. אני מקווה שלא נגיע להחלפת יו"ר הכנסת. יו"ר הכנסת הוא דמות ממלכתית וצריך להתנהל באופן ממלכתי. זה מה שאני מצפה מיו"ר הכנסת ולאור ההיכרות שלנו ארוכת השנים והחברות אני בטוח שהוא יתנהל כך בסופו של דבר."

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר כי אם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ימנע את הקמת הוועדה שתעסוק בחסינות נתניהו – הוא יתעמת מולו ויקים את ועדת הכנסת בכל מקרה.

שיחה עם כתב ynet ו"ידיעות אחרונות" יובל קרני הוסיף ליברמן: "נתניהו פנה לכנסת ה-22 בבקשה לשמור על החסינות, לכן הכנסת חייבת להתייחס לבקשה הזאת. הדבר האחרון שאני רוצה זה עימות עם היו"ר, אבל אם אין ברירה – נלך לעימות עם יו"ר הכנסת. אני מקווה שלא נגיע להחלפה. צריך להבין שיו"ר הכנסת זה דמות ממלכתית ולא פונקציה מפגלתית. הוא גם ממלא מקום הנשיא, וצריך להתנהל באופן ממלכתי. אני בטווח שהוא יתנהל ככה בסופו של דבר, אבל אם אין לנו ברירה נלך גם לעימות ונקים את ועדת הכנסת".

ליברמן המשיך: "יש היום שלושה גושים: גוש חרדי משיחי בראשות נתניהו, גוש שמאל בראשות בני גנץ וגוש של אנשים נורמלים שנקרא ישראל ביתנו. אין ימין, ואין גוש ימין. לנתניהו אין שום קשר לימין. בן אדם שהצביע בעד גירוש יהודים מגוש קטיף אין לו קשר לימין".

עוד אמר ליברמן, "הקשבתי לרה"מ, במשך שנה הוא הכחיש שיבקש חסינות. אני נמצא כמה שנים טובות בכנסת – אני זוכר איך רה"מ תקף את אהוד אולמרט, כשהוגש נגדו כתב אישום. הוא הסביר שלראש ממשלה ששקוע בחקירות אין סמכות ציבורית ומוסרים לכהן כרה"מ ובטח שההחלטות שהוא מקבל מושפעות ממצבו האישי. גם כשזה הגיע אליי בזמנו, כשהוגש כתב אישום נגדי, באותו יום קמתי ואמרתי אני מוותר על החסינות."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ליברמן

    ליברמן מאיים אז שאיים מרוב איומים שלו כולל על בנייה לא נעשה דבר האיש פקה פקה גולן גולו חייב וודקה

    יוחנן |
    הגב
  2. יש גוש ימין יש גוש שמאל ויש גוש חרא שקוראים לו ישראל ביתנו

    כמה יהירות

    עלה לו השתן לראש הפריץ |
    הגב