ליברמן מבהיר את כוונותיו: "בנסיבות שנוצרו – רק ממשלת אחדות"

יממה לאחר האמירה השנויה במחלוקת של אביגדור ליברמן, שגררה תגובות חריפות מהימין, יצא הבוקר יו"ר ישראל ביתנו והסביר את כוונותיו

יממה לאחר האמירה השנויה במחלוקת של אביגדור ליברמן, שגררה תגובות חריפות מהימין, יצא הבוקר יו"ר ישראל ביתנו והסביר את כוונותיו.

ו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב על כך בחשבון הפייסבוק שלו.

ליברמן: "שמחתי לראות ולשמוע הבוקר את כל הפרשנים והדוברים מטעם באולפני הטלוויזיה והרדיו תוקפים אותי ואת "ישראל ביתנו" על שקבענו סדר יום פוליטי חדש. מה נשתנה הלילה הזה?

"שני דברים: 1. התברר שמדינת ישראל נמצאת בתוך משבר תקציבי עמוק עם גרעון של מעל 50 מיליארד שקל, ואתגרים ביטחוניים שזה לא המקום לפרט עליהם. 2. ברור לי, מעבר לכל ספק, של"ליכוד" ו"כחול לבן", לא יהיו ביחד 60 מנדטים בבחירות הקרובות וכל אחת בנפרד תעדיף להקים ממשלה צרה עם החרדים, קרי ממשלת הלכה".

ליברמן הוסיף: "ציינתי לא מכבר שראינו בשבוע האחרון מרוץ מביש בין בנימין נתניהו לבני גנץ מי מתחנף יותר טוב לחרדים.

"נתניהו כבר נכשל בהקמת ממשלה זה עתה. יתרה מכך, עד עכשיו הוא לא מצליח לגשר על הפערים בין בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ לגבי חלוקת תיקים בממשלת מעבר. גם לבני גנץ, לבד, אין שום סיכוי להקים ממשלה, למרות המאמץ לרצות את ש"ס ויהדות התורה.

"נתניהו מנסה באופן מלאכותי למקד את הויכוח סביב השאלה מי יהיה ראש הממשלה, ו"ישראל ביתנו" סבורה שחשוב יותר להבין איזו ממשלה תקום? בנסיבות שנוצרו יש להקים ממשלת חרום לאומית, ואני מדגיש חרום לאומית – ללא ליצמן, דרעי, סמוטריץ ובן גביר, מרצ, העבודה והרשימה המשותפת. מלבד זאת, כדאי להזכיר שנתניהו, שכביכול משתייך לגוש הימין, מתכוון להעביר היום בערב עוד עשרות מיליוני דולרים דמי פרוטקשן לארגון הטרור חמאס.

"הכוח היחיד שיוכל לגרום ל"לליכוד ו"כחול לבן" להסכים לנוסחה שרוב אזרחי מדינת ישראל מיחלים לה – ממשלה לאומית וליברלית! לא ממשלת הלכה! – היא רק "ישראל ביתנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *