ליברמן מבטיח: "לא אשב בממשלה בראשות גנץ"

"הדלק במכונית הזאת של 'מפלגת הגנרלים' יספיק עד הבחירות", אמר ליברמן, "יום אחרי זה הכל יתפרק". ליברמן העריך כי הסיכוי שלהם להקים ממשלה לא קיים

לאחר שכל סקרי סוף השבוע העניקו יתרון גדול למפלגת כחול לבן, שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן התחייב שלא לשבת בממשלת גנץ הנשענת על ח"כים ערבים: "לא אשב בממשלה בראשות גנץ". הצהיר.

"הדלק במכונית הזאת של 'מפלגת הגנרלים' יספיק עד הבחירות", אמר ליברמן, "יום אחרי זה הכל יתפרק". ליברמן העריך כי הסיכוי שלהם להקים ממשלה לא קיים, "אין שום מכנה משותף בין החברים במפלגה".

לדברי ליברמן "אין שום מכנה משותף בין יעל גרמן, שהיא שמאל קיצוני, לבין צביקה האוזר שהוא ימין בתוך הליכוד; או בין סוציאליסט כמו אבי ניסנקורן ליאיר לפיד שהוא קפיטליסט – אין שום גרם משותף".
ליברמן המשיך כי "זכותם לדרך שלהם", אך הדגיש – "תפיסתי הפוכה ממה שהם מייצגים. לכן אין שום סיכוי שארכיב ממשלה בראשות בני גנץ. האופציה היחידה שלנו היא להיות בממשלת ימין".

גם יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ', ביקרה את המפלגה החדשה. "אנחנו שמחים על האופציה הממשית שנפתחה להחליף את ממשלת נתניהו, אבל בו בזמן מודאגים משתיית המנדטים מהמפלגה החשובה שלנו. בכל מקרה הצבעה למפלגת העבודה זו הצבעה לחלופה שלטונית לבנימין נתניהו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *