אשדוד סוערת: ליברמן מינה את אלי נכט ליו"ר ישראל ביתנו

היום בצעד מפתיע חתם יו'ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עם אלי נכט יו'ר מפלגת "עתיד אשדוד" שזכורה בעיקר מקמפיין ההסתה שלה נגד הציבור החרדי באשדוד

 

היום בצעד מפתיע חתם יו'ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עם אלי נכט יו'ר מפלגת "עתיד אשדוד" שזכורה בעיקר מקמפיין ההסתה שלה נגד הציבור החרדי באשדוד, אביגדור ליברמן אמר לאלי נכט כי מהיום הוא יהיה יו'ר ישראל ביתנו באשדוד וינהל על מערך הבחירות באשדוד שידועה ככח מרכזי של המפלגה בגלל ריבוי תושבים הנמנים על ברית המועצות בעיר.

אבל החתימה התמימה הזו היא בעצם לא פחות מרעידת אדמה מקומית, כי מי שניהל עד היום והיה נציגו של ליברמן בעיר הוא סגן ראש העיר שמעון כצלנסון (הנמצא בימים אלה בכלל בחו'ל) וכל המהלך נעשה בלי ידיעתו ומאחורי גבו, מה שאומר שבבחירות הבאות כנראה שלא נראה אותו בעירייה.

 

בעבר פרסם אלי נכט המתמודד למועצת העיר באשדוד סרטון אנטישמי במיוחד. בסרטון נראה זוג ממוצא רוסי המתלבט אם ללכת להצביע בבחירות, בזמן שהבעל מתלבט, מגיעים אליו חרדים הביתה, ומטילים עליו כל מיני איסורים, כולל הפסקת אינטרנט, הגבלות בשבת ועוד.

מטעם אלי נכט נמסר בתגובה: אני הבעתי היום אמון מלא ותמיכה מלאה במפלגת "ישראל ביתנו" בבחירות הקרובות, לגבי היו'ר או כל תפקיד אחר צריך לפנות לליברמן בנושא. לגבי כצלנסון אמר שהוא במפורש הודיע לא אחת שלא התמודד בבחירות הבאות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *