ליברמן: "נכפה ממשלת אחדות בלי החרדים"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מצהיר כי "יכפה" ממשלת אחדות של הליכוד וכחול לבן, ואף לא שלל שימליץ על בני גנץ

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן פרסם בשבת פוסט דרמטי בפייסבוק שבו הצהיר כי "יכפה" ממשלת אחדות של הליכוד וכחול לבן, ואף לא שלל שימליץ על בני גנץ להרכבת הממשלה הבאה.

בפוסט שכתב ליברמן עוד הטיל פצצה והצהיר כי: "תפקידנו לכפות על הליכוד ועל כחול לבן להקים ממשלת חירום לאומית ליברלית".

"בשבוע האחרון, על רקע הניסיונות מצד נתניהו למקד את הקמפיין בשאלה מי יהיה ראש הממשלה, נדהמתי לראות את התחרות הפרועה והמבישה שהתפתחה בין גנץ לנתניהו בשאלה מי ייכנע ומי יוותר יותר לחרדים", כתב ליברמן בדף הפייסבוק. "ישראל ביתנו, בניגוד מוחלט לליכוד, סבורה שהסוגיה החשובה ביותר שהבוחר צריך לשקול בבואו אל הקלפי היא איזו ממשלה תהיה ומה יהיה הרכבה – אם זו תהיה ממשלת הלכה או ממשלה לאומית וליברלית".

ליברמן מסביר עוד כי "בנסיבות שנוצרו – הקטסטרופה שהציבור עדיין לא כל כך מודע לה בתקציב המדינה, והאתגרים הביטחוניים הצפויים – תפקידנו לכפות על הליכוד ועל כחול לבן להקים ממשלת חירום לאומית ליברלית – ישראל ביתנו-הליכוד-כחול לבן. ממשלה שתשקף את רצון הרוב המוחלט של אזרחי מדינת ישראל".

ליברמן מוסיף עוד כי "המפלגה שתקבל את מרב המנדטים, נציגה יהיה המועמד להרכבת הממשלה – בלי החרדים ובלי איתמר בן גביר. לאחר גיבוש תקציב המדינה, הסכמות בסוגיות הביטחון וסיכומים בנושאי דת ומדינה תוקם קואליציה, ורק אחר כך מי שירצה, על בסיס קווי היסוד האלה, שיצטרף בשמחה".

מכחול לבן נמסר בתגובה על הודעת ליברמן: "אם היה מגיע למסקנה הזאת לפני שהוא ומפלגתו הצביעו בעד פיזור הכנסת היו נמנעות מעם ישראל בחירות מיותרות. אבל כמו שאומרים בחוג הקוטב הצפוני – עדיף מאוחר מאשר לעולם לא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *